2 foto ‘sweet’ Eyra Hazali & suami raih tumpuan bikin peminat nak cepat2 kahwin

Siapa yang tidak mengenali dengan pelakon berbakat ini, Eyra Hazali dan kini selebriti muda itu kelihatan bahagia setelah diijabkabulkan pada tahun lalu dengan pilihan hati yang juga merupakan seorang penjaga gol dikenali, Muhammad Haziq Nadzli.

 

View this post on Instagram

 

Assalamualaikum suamiku 🙈❤️ • 📸 ; @cstproduction @project2pi 💄 ; @anggunbydeanna

A post shared by Eyra Hazali (@eyra.hazali) on

Sah bergelar suami isteri pada November 2019 dan kini hampir 3 bulan pasangan ini berumahtangga dan ternyata pelakon ini sangat bahagia disisi suami.

Lihat saja perkongsian foto terbaru daripada Eyra Hazali menerusi laman Instagram miliknya ini, senyuman manisnya disamping suami ternyata membuatkan peminat juga ingin cepat-cepat kahwin berikutan pasangan ini sangat sweet.

Bagaimanapun, menerusi perkongsian itu juga Eyra Hazali memberitahu bahawa dia dan suami mendapat tahu mereka tercalon dalam Anugerah daripada Meletop dalam kategori Couple MeleTOP bagi tahun 2020.

“Cant wait to see you sayang, swipe left kalau nk tgk dia punya gediik. Btw, we found out that we are nominated for Couple Meletop #AME2020, if korang nk vote, pergi dekat hightlight ig story Eyra then swipe up okay. Ujarnya menerusi posting.

Gelagat sweet pasangan ini meraih lebih 50,000 tanda suka dalam masa yang sekejap setelah dikongsikan oleh Eyra Hazali dan netizen juga tidak melepaskan peluang untuk mengucapkan tahniah buat pasangan ini yang tercalon dalam anugerah berkenaan.

“Tahniah tercalon”

“Ni yang nak cepat2 kawin nih…”

Sumber: Eyra Hazali via HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*