Ali Puteh Mimpi Arwh Abam Bahagia & Memel0knya

Siapa sangka pemerg!an pelawak Abam yang ditang!si ramai pada awalnya kini bertukar cel@ selepas adiknya iaitu Ali Puteh dided@hkan mempunyai sengk3ta dengan balu arw@h abangnya itu.

Walaupun tidak manis tetapi kemel0t ini telah membuka pekung keluarga tersebut yang melihatkan mereka sepertinya menidakkan hak Noor Hidayah dan anak tunggal pas@ngan tersebut ke atas hak milik Abam.

Bermula daripada Ali yang memberi gel@ran kas@r kepada kakak iparnya selain turut mengambil semua barangan milik arw@h menyebabkan rata-rata warganet mula menyel@r tind@kan tidak sens!tifnya itu.

Disebabkan itu, Ali mended@hkan bahawa dia menerima lebih 700,000 mesej per!badi berunsur kec@man di laman Instagram. Dia melu@hkan rasa terkej0t kerana ramai yang membenc! dirinya padahal sebelum ini mereka sering men!nggalkan mesej baik memuji sikap Abam.

Saya dan keluarga dih!na ter0k dan m@ruah kami dia!bkan, kec@man dilemp@rkan warganet kepada kami sekeluarga sangat hebat dan saya menerima lebih 700,000 mesej kec@man dan mak!an.

Pun begitu, selepas melakukan sidang media bagi menjelaskan hal yang sebenar mengenai isu tersebut, pelawak itu menerima hampir 90,000 mesej memoh0n kemaafan. Tetapi sayangnya akaun asal tersebut telah pun dig0dam.

Lelaki itu tidak menafikan bahawa k0ntr0versi tersebut menyebabkan dia sukar untuk tidur pada malam hari.

Tidur saya tidak pernah lena selepas apa yang berlaku itu. Jadi, sekarang saya sangat menjaga percakapan terhadap apa yang nak dik0men supaya tidak timbul lagi sebarang isu.

Ali juga menceritakan bahawa dia telah bertemu dengan arw@h Abam di dalam mimpinya dan lelaki itu kelihatan gembira.

Abam ceria dan senyum saja dalam mimpi itu, saya memel0knya untuk melepaskan rindu. Alhamdulillah! Dia nampak bahagia!

Harapnya kemel0t antara ipar duai dan keluarga mertua ini akan selesai tak lama lagi. Bukankah manis sekiranya hubungan yang ada masih utuh meskipun yang menyambungnya susah tiada lagi?

– Sumber & foto dipetik dari Beautifulnara, mStar, F8Buzz

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*