Eyra Hazali DED4H Didoakan Tidak Elok Pada K4NDUNG4N

“Tujuan umum keham!lan kerana mahu berita gembira ini keluar daripada mulut saya, bukannya orang lain. Tak sangka pula pengumuman ini mendapat maklum balas neg@tif. Ada yang tak suka hingga mendoakan perkara tak baik terhadap kand0ngan. Kalau saya ceritakan semuanya, mesti ramai yang terkej0t.

“Antara k0men yang paling ter0k diterima selepas membuat pengumuman keham!lan adalah ada yang menganggap saya terlalu gembira dan akan gug0r tak lama lagi,” kata pelakon Eyra Hazali yang mended@hkan mendapat resp0n neg@tif daripada warganet selepas berk0ngsi berita keham!lan kepada umum.

Kata Eyra, terdapat segel!ntir manusia yang sanggup mendoakan supaya kand0ngannya gug0r. Dalam pada itu, pelantun utama drama ‘Mr Grey’ akui perasaannya agak terg@nggu dengan k0men-k0men yang ditinggalkan di media sosial.

“Kasihan bayi saya, belum lahir lagi sudah menerima kec@man warganet. Tak dinafikan, em0si saya terg@nggu apabila membaca k0men tetapi saya tak balas. Malas nak layan dan saya biarkan sahaja. Lebih baik saya f0kus kepada keham!lan saya.

“Selalunya Haziq akan baca k0men terlebih dahulu, selepas saya bangun tidur. Mana-mana k0men tidak sesuai dan berunsur neg@tif, dia akan sek@t sebelum saya baca. Walhal, saya sudah baca awal-awal, cuma berpura-pura tak tahu. Dia pant@u k0men kerana saya sering menjadi m@ngsa ser@ngan warganet sejak kami berkahwin,” tuturnya. – Sumber & foto dipetik dari Myartis, Astro Gempak & Instagram Eyra Hazali

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*