Sherry Ibrahim Jawab Isu Pakai Seluar Ketat

Aktres jelita Sherry Ibrahim tidak ingin mengambil kisah dengan k3caman netizen kerana memakai seluar ket@t sehinggakan dikatakan seperti berb0gel.

Menurut lapo0ran BH Online, Sherry berpendapat tidak sal@h untuk dirinya mengenakan pakaian itu untuk bersenam.

“Selagi selesa, saya tidak perlu kisah dengan tanggapan warganet. Jujurnya, saya tiada niat mahu menul@rkan gambar berkenaan. Saya rasa tiada apa yang s@lah, bukan berb0gel. Setiap wanita bersenam akan mengenakan pakaian sama.

“Malah, ada wanita mengenakan pakaian sedemikian di luar studio, cuma tidak tular. M@langnya, saya selebr!ti jadi apa yang dilakukan menarik perhatian warganet,” katanya.

Dalam pada itu, pelakon drama Teduhan Kasih itu menyatakan dia terp@ksa memakai seluar sukan semula untuk pulang ke rumah memandangkan terlupa untuk bawa persalinan pakaian baru.

“Saya tertinggal seluar pada hari berkenaan. Jadi, saya terpaksa memakai semula seluar sukan selepas mandi. Saya tutup dengan beg besar dan terus pulang. Saya tak berada lama dalam pusat membeli-belah berkenaan. Saya tutup ru@ngan k0men kerana tidak mahu kec@man berterusan.

“Saya tak suka membalas k0men kerana tidak nampak keperluan untuk menerangkan perkara sebenar. Bagaimanapun, saya h0rmati nasihat yang berikan,” katanya lagi.

Terdahulu, Sherry menerima k0men ‘p3das’ daripada warganet selepas memuat naik gambar memakai seluar sukan berwarna ‘nud3’.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sherry Ibrahim (@sherryibrahim) on

Sumber dipetik dari SK Press, BH Online, Gempak

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*