“Tak Rasmi, Tak Keluar Mulut Mira, Jangan Buat Anda!an” – Mira Filzah

Semua mengetahui mengenai des@s-desus hub0ngan cinta pelakon Mira Filzah dengan seorang jejaka yang sehingga kini masih menjadi tanda tanya apabila wanita itu enggan mengulas perkara berkenaan. Bagaimanapun, Mira atau Nur Amirah Filzah Boediman berkata, dia akan mended@hkan perkara itu jika hub0ngan tersebut benar-benar pasti.

“Tak ada apa nak k0men pun, InsyaAllah kalau benda tu 0fficial ke c0nfirm ke, saya akan bagi tahu, saya tak akan sor0k. Tak adalah tahu-tahu nikah. Kalau ada nanti kita akan bagi tahu. N0thing to reveal, sekarang,” jelasnya.

Sebelum ini, Mira mended@hkan sedang berkenalan dengan ind!vidu yang enggan dided@hkan ident!tinya serta bukan dalam kal@ngan penggiat industri seni. Dalam pada itu, Mira berharap peminat dan orang ramai tidak memberikan sebar@ng andaian terhadap perkara itu. Katanya, perkara itu hanya boleh dipercayai jika kenyataan tersebut keluar daripada dirinya sendiri.

“Mira berkawan dengan ramai orang. Tak semestinya bila kita keluar dengan orang itu, itulah orangnya. Bagi Mira siapa yang nampak tu, nampaklah, yang tahu tu, tahulah. Tapi selagi tak rasmi, tak keluar daripada mulut Mira sendiri, kita jangan buat andaian,” ujarnya.

Mira Filzah ketika ditemui dalam majlis pelanc@ran beg dan kasut k0leksi raya kolab0rasi bersama Christy Ng di Glasshouse Seputeh pada Khamis. Dalam pada itu, bercerita soal kerjaya Mira berkata, dia teringin untuk berlakon dengan pelakon-pelakon lama.

“Mira sebenarnya teringin nak berlakon dengan pelakon-pelakon lama seperti Redza Minhat, Datuk Rosham Nor. Bagi Mira, pelakon lama dan baru sebenarnya sama sahaja. Tetapi, orang lama dalam industri ni banyak benda kita boleh belajar, sebab mereka lebih berpengalaman,” katanya. – Sumber & foto dipetik dari Myartis, mStar & Instagram Mira Filzah

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*