“Bila Mama Tak Ada Nanti, Luangkan Masa Ziarah Kub0r…” – Nora Ariffin

“Hampir 3 tahun berlalu.. Namun pusara arwh Johan sentiasa bersih, segar & bunga2 sentiasa mekar. Nora selalu berpesan kpd anak2, bila mama tak ada nanti.. Buatlah benda yg sama… selain sentiasa berdoa utk mama, papa & Alif.

“Luangkan masa ziarah kub0r org2 yg kita sayang. Pastikan kub0r terjaga…. tanda ada org yg datang ziarah…. tak sa.lah. Selain itu, ia juga mengingatkan kita tentang ma.ti. Allahuakbar… Moga tenang disana suami tercinta.

“Nora sentiasa rindu abang. Al- fatihah. #adadalamtiadabynora,” demikian tulis penyanyi Nora Ariffin yang ada menitipkan pesanan buat anak-anaknya andai dia terlebih dahulu pergi mengadap Illahi dan dalam masa sama, dia mengharapkan agar permata hati sentiasa mendoakan buat yang telah pergi selain rajin menziarahi pu.sara insan tersayang.

Penyanyi yang p0pular menerusi lagu ‘Hanya Satu’ ini pernah kehilangan dua insan tercintanya sebelum ini. Suaminya, k0mposer Johan Nawawi menin.ggal dunia pada 24 Mac 2017 di usia 52 tahun, akibat sera.ngan jantung. Sementara anak keduanya, Muhammad Syakir Alif Johan pulang ke rahmatullah pada 15 Disember tahun lalu pada usia 20 tahun. – Sumber & foto dipetik dari Myartis, Media Hiburan & Instagram Nora Ariffin

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*