“Jangan F!tnah Cakap Saya Tak Bagi Anak Jumpa Ayah…” – Bekas Isteri Fikree

“I just want to clarify one thing to everyone. Untuk Jayden I would sacr!fice anything. Dulu I telan apa2 sahaja yg happened in my marriage sebab nak jayden ada ayah. Even now dah div0rce pun “kalau” ayah dia nak berjumpa Jayden.. saya takkan nak pernah ha.lang or “kalau” the father nak call or video call memang saya akn bgi Jayden..

“Malah saya mmg selalu update perkembangan Jayden kepada si ayah whether he wants to know or not. I just do my part as a mother. No more and no less. I will do this hanya sampai Jayden dah ada akal sendiri dan ada his own moral compass. Afterward pandai2 lah masing2 nak justify action sendiri sebab Jayden bukan budak2 yg senang kena tipu lagi.

“Tolong ya jgn nk fit.nah saya cakap saya tak bagi anak jumpa ayah dia. Dah tak terkira dah d0sa dekat saya..nak tambah d0sa ni pulak. Moh0n tau.bat,” demikian tulis bekas isteri Chef Fikree, Syarifah Zuriehan yang menegaskan dia masih membenarkan anak tunggalnya, Jayden untuk bertemu dengan bapanya.

Tambah Zuriehan, dia tidak mahu terus dit0hmah dengan pelbagai tud0han tidak berasas mengenai kehidupan peribadinya bersama Jayden. Malah, dia sentiasa mengemaskini perkembangan semasa anaknya kepada bekas suaminya itu.

Zuriehan juga memberitahu dia enggan menghas0t anaknya untuk berpihak pada sesiapa. Untuk makluman, Chef Fikree dan Zuriehan berkahwin pada 2015 dan dikurniakan seorang anak lelaki, Jayden Malik yang kini berusia 3 tahun. Kemel0t rumahtangga pasangan itu mula tercet0s apabila Fikree didkwa berlaku cu.rang terhadap bekas isterinya. Mereka akhirnya memut0skan untuk berpisah pada Mei 2019. – Sumber & foto dipetik dari Myartis, Astr0 Gempak & Instagram Syarifah Zuriehan

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*