Genap Sebulan Pemergian: – Foto BCL & Noah ‘PEL0K’ Ashraf Buat Warganet Tersentuh

Hari semalam genap sebulan pemergian Allahyrham pelakon Ashraf Sinclair. Balu Ashraf iaitu penyanyi dan pelakon Bunga Citra Lestari (BCL) dilihat masih setia mengunjungi pusara arwh suaminya meskipun penyanyi itu sudah kembali bekerja dan membuat persembahan. Baru-baru ini tu.lar di media sosial beberapa foto Bunga melawat kub0r arwh bersama-sama anaknya, Noah.

Namun ada satu foto memaparkan Bunga dan Noah seakan akan memel0k Ashraf membuatkan warganet tersent0h. Melihat foto tersebut, rata-rata warganet mendoakan agar Bunga dan Noah terus tabah dalam menjalani hidup mendatang walaupun tanpa Ashraf di sisi.

Ashraf Sinclair yang menin.ggal dunia kira-kira jam 4.15 pagi selepas mengalami sera.ngan sa.kit jantung. Ashraf atau nama sebenarnya Ashraf Daniel Mohamad Sinclair, 40 tahun meninggal dunia pada 18 Februari lalu selepas mengalami sera.ngan sa.kit jantung. Arwh meninggalkan isteri dan seorang anak lelaki bernama Noah Aidan Sinclair kini berusia 10 tahun. – Sumber dipetik dari Myartis, Rotikaya

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*