“Nanti Besar, Saya Dengan Bini Sama Bilik Dengan Ibu” – Zarina Terkej0t

Pelakon Zarina Zainuddin menerusi laman Instagram miliknya baru-baru ini telah memuatnaik satu entri dimana dia terkej0t dengan jawapan anaknya, Muhammad Adam Azrai selepas meminta menemaninya tidur di dalam bilik.

Melihat pada paparan skrin perbualan yang dimuatnaik, anaknya yang baru berusia 13 tahun itu dengan sp0ntan memberitahu dia dan bakal isterinya nanti akan tidur bersama ibunya bila sudah besar nanti. Zarina tidak menyangka kata-kata itu keluar dari mulut anaknya: “Kita suruh dia teman kita, dia bahasakan kita pulak,” tulisnya dalam kapsyen.

Entri tersebut mendapat perhatian pengikutnya yang rata-rata akui lucu melihatnya: “Hahaha ini comel. – “Hahaha adoi anak, boleh bikin kepala pening. – “Adoi nak tergelak baca,” k0men antara pengikutnya.

Untuk rekod, Zarina Zainuddin berkahwin dengan Datuk Seri Raihan Wan Jaafar pada 13 Julai 1993, sekali gus menjadi isteri kedua. Hasil perkahwinan tersebut, pasangan itu dikurniakan empat cahaya mata iaitu pasangan kembar Muhammad Razil Azrai dan Muhammad Raizal Azrai, 23 , Muhammad Naim Azraidan, 16, dan Muhammad Adam Azrai, 13 tahun. – Sumber & foto dipetik dari Myartis, Astr0 Gempak & Zarina Zainuddin

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*