“Syukur Bantu Tapi Bunga R0saklah” – Siti Sarah

Penyanyi Siti Sarah menerusi laman Instagram baru-baru ini telah berk0ngsi sebuah video yang memaparkan suaminya, pelawak dan penyampai radio Shuib Sepahtu ada membantunya untuk menyidai pakaian di jemuran. Menurut Sarah, dia amat bersyukur dengan bantuan tersebut namum agak terkej0t melihat kaedah yang digunakan oleh suaminya itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dap..Dap..Dap..🎵 (@sitisarahraissuddin) on


“Bila suami jemur kain, syukur sangat-sangat sebab membantu. Tapi bunga r0saklah,” tulis Sarah yang berk0ngsi video berdurasi 15 saat yang menunjukkan Shuib bukan sahaja menjemur kain di ampaian, malah dia turut meletak pakaian tersebut di atas pokok-pokok bunga kepunyaan Sarah di balkoni rumahnya.

Entri berkenaan ternyata menarik perhatian umum selepas meraih lebih 300,000 tont0nan selain turut dihujani ribuan k0men. Menjengah di ruangan k0men, rata-rata warganet terhibur melihat telatah pasangan tersebut malah turut memuji Shuib yang ringan tulang membantu isterinya itu melakukan kerja rumah. – Sumber & foto dipetik dari Myartis, Media Hiburan & Instagram Siti Sarah

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*