Hargai Pekerja, Tya Arifin & Asyraf Khalid Hadiahkan Kereta Mew4h

Lebih dua tahun menjalankan perniagaan j4mu Mutyara Beauty, ahli perniagaan Asyraf Khalid dan isterinya, Tya Arifin berkongsi kejayaan dengan mengh4diahkan kereta mereka kepada dua pekerja mereka.

Menurut Asyraf, dia melu4hkan rasa syukur kerana doanya dimakbulkan apabila dikurniakan kakitangan yang berd3dikasi dan komited dalam menjayakan perniagaan itu.

“Antara doa saya dan isteri setiap kali ialah dikurniakan staf yang dedikasi dan komited. Alhamdulillah doa itu didengari dan Tuhan hantar kami ins4n berhati mulia dan waja untuk kami sama-sama teruskan empayar ini.

“Melihat dedikasi staf sebegini khususnya ia menjadi pemb4kar semangat dan sumber keku4tan. Kami tidak sendirian mengukuhkan perniagaan ini, sebaliknya kini 20 staf baru dir3krut sejak Disember tahun lalu.

“Alhamdulillah dulu kami hanya ada dua ke tiga orang staf saja. Kini ia bercambah seiring dengan pered4ran masa,” katanya.

Asyraf berkata lagi, dia dan isteri menghadiahkan kereta jenama Volkswagen pada dua orang kakitangannya berikutan prestasi serta dedikasi kerja mereka.

Dalam pada itu, Asyraf berkongsikan pengalamannya men3mpuh kesuk4ran dan keg4galan sebelum mencapai kejayaan dalam bidang perniagaan yang dicebur1nya kini.

“Saya pernah mencebvri perniagaan lain sebelum ni. Ada antaranya turut kecund4ng di tengah jalan. Saya pernah g4gal. Kejayaan itu tidak datang berg0lek. Tew4s itu juga jadi ruang saya bermuhasabah diri,” katanya.

Sumber : Rotikaya