Keb4bi4n apakah yang sedang mer4suk? Servis tuk4r ist3ri pula, Siap ada Group Facebook Lagi!

Lumrah manusia dijadikan tuhan berpasang-pasangan. Antara tujuan kahwin salah satunya adalah untuk menghalalkan apa yang h4r4m termasuklah dalam soal tuntutan s#ks.

Namun lain pula jadinya bila dunia dah terlampau maju, mungkin boleh dikatakan dunia sudah sampai penghujungnya.Facebook page yang diberi nama Trending Viral Malaysia ada berkongsikan satu per4ngai terlajak pelik manusia akhir zaman.

SERVIS TUK4R ISTERI?

Dunia dah nak penghujung. Bab tukar-tukar pasangan atas katil ni dah biasa bagi dorang.. siap ada buat group lagi weh!

Paling menyed1hkan kau boleh libatkan isteri sekali.. Astaghfirullah al’azim.. cemana ek serorang suami boleh terfikir sampai nak offer tukar servis isteri?

Allahuakbar! Moga kita semua dijauhkan dari kerja2 jij1k, terkvtuk dan h1na ini. Pantau2 lah handphone pasangan masing-masing, bersangka baik selalu itu harus tapi jangan diam-diam ubi berisi sudah lerrr 😏

Berikut adalah beberapa screen shoot yang dikongsikan oleh page tersebut.Merem4ng bulu roma min bila terbacakan benda ini.

Ingatkan ianya berlaku di luar negara tapi rupa-rupanya berlaku di negara kita sendiri yang majoriti penganut agama Islam.

Apa sudah jadi ni?

Jika dilihat diruangan komen, rata-rata netizen mengec4m dan tidak percaya kegiatan mer3pek ini sebenarnya sudah berada di negara kita.

Patutlah anak2 generasi sekarang per4ngai deg1l lain macam. Wujud rupanya ibu bapa macam ni. Dh elok nikah ada pasangan yang sah. Boleh pulak tukar2 try yg lain. Mcm mana nk didik ank ke jalan yg lurus kalau laki bini jln menyimpang jauh.. Allahuakbar Nauzubillah min Zalik. Moga Allah sentiasa pegang hati kita dari melakukan d0sa2 besar.- Siti MaiZaidi

Kredit : fb page Trending Viral Malaysia