“Semalaman dalam t0ng biru sampai kemb4ng mayt”- Netizen Ded4h Identiti Ibu K4ndung, Perbualan Keluarga Terdekat

“Saya rasa menyes4l kerana tidak pertahank4n dia, kalau tahu ini pengakhir4nnya saya tidak akan serahk4n kepada ibu kandung itu,” demikian ibu angkat kepada kanak-kanak yang m4ut selepas ditemui lem4s dalam t0ng dan dipercayai dider4 dalam kejadi4n di Taman Krubong Jaya, Melaka semalam.

“Tetapi saya kes4l apabila hampir tiga bulan saya berjaya pujvk hati hilangk4n rindu, saya dapat berita yang cukup tidak boleh diterima, lagi pula ibu kandung dan ayah tirinya juga tidak pernah pula tunjukk4n sikap pan4s bar4n,” katanya ketika dit3mui di sini hari ini.

Demikian luahan hati Ibu Angkat arw4h Amir, Puan Norlida Abu Hassan setelah diberitakan kemati4n anak angkat yang dibela sejak kecil.

Semalam pihak polis melaporkan menerima panggilan kira-kira jam 4 petang tadi daripada seorang lelaki yang memaklumkan bahawa anaknya mat1 lem4s di dalam t0ng air di rumahnya.

Tular di FB seorang individu bernama Puan Zakbarirah Rashidi mendedahk4n perbualan ringkas antara dua individu mengenai kemat1an 4rwah amir yang di percaya dibi4rkan semalaman di dalam t0ng biru.

Turut di tulark4n wajah Amir yang term3nung di tingkap, sempat di rakamk4n jiran berdekatan

May be an image of one or more people and text that says 'gambar amir dari jiran sebelah rumah dia, gambar beberapa hari lepas.. apa korang rasakan dari gambar ni??? allahh'

Individu yang dipercayai ibu kandung beliau bernama Zuraida Atan

May be an image of 2 people and text that says '09:21 4G /our Memories Facebook here. post ago. ts Zuraida Atan Add Friend Production Worker and marketing agent at Ana Dodol Perusahaan Dodol Mela... CSC at KFC Tesco Cheng Cashier and Salesperson at KFC gangsa Quality Control Inspector (QC Inspector) at Envy Premium Packaging Operator at Angah Dodol MarkatinaAMantatDadalMaeiaon'

Meninjau ruangan komen ada yang mengenali svsp3k dan mendakw4 beliau ada kad pesak.1t m3ntal

 

sumber : FB Puan Zakbarirah Rashidi  via trending network