Ibu tont0n ‘Runningman’ ketika h4mil, anak lahir ‘ken4n’ comel muka Korea

Sering kita dipesan oleh orang tua-tua supaya menjaga ad4b dan padangan ketika diri sendiri atau isteri sedang h4mil bagi mengelakk4n sebarang kejadi4n tidak di1ngini terjadi kepada b4yi yang akan l4hir nanti.

Bukanl4h mahu mempercayai perkara-perkara tersebut, namun setiap perbuat4n pastinya akan dibal4s oleh Maha Pencipta sama ada dalam bentuk p0sitif atau sebaliknya.

Dalam beberapa p0sting yang dibuat oleh seorang suami di TikT0k, dia telah berk0ngsi wajah anak-anaknya yang m1rip masyarakat Korea ketika dilahirk4n.

Hal ini berkemungkinan kerana ‘terken4n’ ket4ksuban ibunya yang suka menont0n program hibur4n Korea Selatan ‘Runningman’ yang cukup popular di seluruh dunia itu.

@bapaknsuami0rang

Reply to @mutyaulfanurdin

♬ original sound – Bapak&SuamiOrang – Bapak&SuamiOrang

Menurutnya secara s4ntai, ibu kepada anak-anaknya akan menont0n Runningman setiap hari sebelum tidur sep4njang keh4milan kedua-dua anak mereka.

H4silnya, kedua-dua anak berwaj4h Korea walaupun mereka sememangnya orang Melayu Malaysia.

@bapaknsuami0rang

Reply to @adeyladeyla ❤️❤️❤️

♬ original sound – Bapak&SuamiOrang – Bapak&SuamiOrang

@bapaknsuami0rang

Reply to @nurbatr

♬ Sayang – Faizal Tahir

Perkongsian comel itu mendapat maklum bal4s yang pelbagai daripada warganet. Rata-rata mereka berasa t3rhibur dan mengakui kedua-dua wajah anak pemilik akaun @bapaksuami0rang  ini sangat comel.

Mereka juga kebanyakkannya menceritakan kisah yang hampir sama dengan dihadapai lelaki tersebut dan berasa lucu dengan perkara itu.

Sumber: bapaksuami0rang,Omm