“M4buk ketika mempunyai suami adalah heb4t” – Tak perlu ris4u lagi, Alicia Amin rasa heb4t ada suami jaga ketika m4buk

Model dan pelakon Alicia Amin sekali lagi mengundang kec4man netizen apabila membuat peng4kuan ber4ni menerusi ciap4nnya di laman sosial Twitter.

Menerusi ciap4n tersebut, Alicia secara terbuka membuat peng4kuan dia berasa heb4t ketika suami ada bersamanya disisi.

Katanya dia tidak tahu bagaimana selama ini dia m4buk tanpa suami disisi tanpa memikirkan soal keselamatan.Kini dia berasa lebih yakin dan selamat, malah bangun seawal jam 8 pagi kerana suami akan meng3jutnya untuk meminum air masak sepanjang malam.

Di ruangan komen, netizen mengec4m tind4kan Alicia dan menganggapnya terlalu ber4ni mended4hkan kehidupan sosialnya kepada umum.

Bagaimanapun Alicia dilihat telah menjawab kec4man netizen dengan jvjur dengan memberitahu dia tidak akan berpur4-pur4 kononnya tidak mengambil alk0h0l.

Meskipun perkara tersebut berunsur perib4di, netizen beranggap4n Alicia patut menyimp4n soal kehidupan sosialnya daripada umum agar tidak dikec4m masyarakat.

Walau bagaimanapun, pelakon drama Alamatnya Cinta ini berkata dia sama sekali tidak akan bersif4t berpur4-pur4 kononyan tidak mengambil sebarang minuman beralk0h0l sepanjang hidupnya.

Komen-komen warganet

Alicia mendirikan rumah tangga dengan seorang d0ktor dikenali sebagai Farzan, di Masjid Saidina Umar Al-Khattab pada 14 Februari lalu.

Dalam perkembangan lain filem terbaru Alicia berjudul Salina kini sedang ditay4ngkan di pawagam di seluruh negara.Selain Alicia, pelakon lain yang turut membintangi filem arahan Raja Muhkriz itu ialah Pekin Ibrahim, Mona Allen, Aleeza Kassim dan ramai lagi.

 

Sumber OMM/RK