Neelofa Thr0wback Game Online, Netizen B4las Dengan Sind1ran

Mungkin berniat mahu meredak4n keteg4ngan kontr0versi sedia ada, selebriti Neelofa memuat naik ciap4n berkenaan permainan dalam talian lalu meminta pendapat netizen.

Namun begitu, majoriti netizen lebih memilih untuk mengul4s mengenai bulan madu pasangan pengantin baru yang merent4s negeri berbanding t0pik yang ditanyakan.

Foto : Twitter

Status tersebut diciap setelah kemar4han netizen m3luap-luap dengan kesal4han demi kesalah4n yang dibuat oleh pasangan selebriti tersebut. Malahan sik4p ‘pilih k4sih’ pihak p0lis juga dipertikaik4n apabila akan mem4nggil Neelofa memberi keterangan pada 2 April nanti.

Jadi, sindir4n netizen seperti permainan yang disukai berkait4n l4ri dan terbang ada kaitannya dengan cerita Langkawi ini.

Bagaimanapun, ada juga yang meminta netizen berfikiran p0sitif bahawa p3mergian Neelofa dan Pu Riz adalah atas urusan perni4gaan atau urusan lain yang tidak dapat diel4kkan.

Dalam pada itu, Neelofa dilihat mem4dam beberapa komen yang keterlalu4n dan juga mengul4ng ci4p status yang menarik seperti tiada apa-apa.

Foto : Twitter

Jadi, dengan situasi yang panas saat ini, apa yang perlu Neelofa buat? Mengul4s isu seperti biasa atau menjauhk4n diri dari media sosial seketika?

Sumber:cari