Kant0i. Ketlka Tengah Llve Bvat Dem0nstrasl Bantal, Netlzen Perasan Ada Benda Yang Tak Kena

Baru-baru ini sebuah rancangan yang menjual pelbagai barangan yang disiarkan menerusi televisyen telah menjadi bualan h4ngat warganet.

Rancangan ini membolehkan rakyat Malaysia membeli-belah pada bila-bila masa dan di mana jua menerusi platf0rm pilihan mereka sama ada telefon mudah alih, tablet ataupun komputer peribadi.

Dalam perkongsian oleh seorang pengguna di media sosial kelihatan dua orang pengacara sedang mengend4likan d3monstrasi untuk menju4l bantal.

D3monstrasi tersebut menggunakan dua bantal dari jenama yang berbeza. Diletakkan satu piring kaca di bawah s4lah satu bantal itu dan kemudiannya pengacara tersebut meletakkan pemb3rat. Mungkin mahu menunjukkan kemamp4tan dan keg3buan bantal tersebut.

Namun apa yang mencvri perhatian apabila d3monstrasi di bantal kedua yang membuatkan piring kaca itu p3cah. Berikut adalah rakaman demo g4gal masa live yang dikongsikan itu

Bagaimanapun di ruangan komen ada juga yang berpendapat mengapa perlu buat d.emonstrasi begitu hanya untuk bantal kepala. Ini kerana kepala manusia tidaklah berat seperti pemberat tersebut.

Caught on camera, pfft! pic.twitter.com/HdE3Yab3sp

— 𝙝𝙖𝙣𝙯 (@hanzgadget) April 26, 2021

Perkongsian demo g4gal masa live ini telah meraih lebih 200 ribu tontonan dan hampir 9 ribu likes.

Rata-rata warganet lain meninggalkan re4ksi mereka mengenai perkara tersebut di ruangan komen seperti berikut.

Reaksi Orang Ramai

Sebab dah banyak kali kant0i boleh dah tukar nama pr.ogram mythb.usters

Pengacara memain kan peranan penting ya untuk tidak mengge

3labah so that penonton mudah percaya padahal jelas p3cah.

Dil3ma home shopping.

Sumber : HCL