Ketahui Harga Beef Wellington Di Malaysia Selepas Dip0pularkan Tunku Azizah

Buat yang mengikuti perk3mbangan, Raja Permaisuri Agong, Raja Permaisuri Agong,Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah di laman Instagram sudah pasti meng3tahui baginda sering kali berkongsi pelbagai jenis resipi masakannya. Ada yang dihid4ngkan buat keluarga tercinta dan tidak kurang juga buat para petugas istana dan kerja-kerja amal.

Menu Beef Wellington Jadi Perhatian 

Ada sahaja menu yang m4ncuri perhatian dan menamb4t selera orang ramai. Ini termasuklah menu Beef Wellington yang disediakan oleh Tunku Azizah pada hujung minggu lalu. Menjawab pelbagai persoalan yang diajukan oleh rakyat jelata di ruangan komen, menurut permaisuri kesayangan rakyat ini, menu tersebut termasuklah bahagian pastri telah dibuat sendiri oleh baginda.

“saya buat sendiri puff pastry itu” balas Tunku Azizah menjawab pertanyaan

Bukan Santapan Diraja 

Dalam pada itu, Tunku Azizah men4fikan bahawa menu tersebut merupakan sant4pan diraja kerana ia juga adalah menu kebiasaan yang boleh dibuat oleh sesiapa sahaja.

Difahamkan, Tunku Azizah membal4s pertanyaan berkenaan selepas di4jukan oleh sal4h seorang pengikut di laman Instagram. Menerusi carian Murai.my di laman Google mend4pati menu berkenaan dijual dengan harga sekitar RM100++ hingga RM350+ bagi setiap hidangan mengikut lokasi.

Via Victoria Station

Ingin mencuba sendiri? Berikut kami kongsikan sebuah video resipi mudah Beef Wellington versi Tya Ariffin untuk anda cuba di rumah. You are welcome!

 

Sumber : Murai my