[VlDEO] Kant0i Karaoke Di Rumah SkandaI Malam Aidiladha, lsteri Kcewa Suami Cur4ng Lagi

Perkahwinan bukanlah satu perkara yang mudah. Ia memerlukan peng0rbanan, tanpa usaha dan kerjasama dari kedua-dua pasangan amat mudah untuk sal4h seorang pasangan berlaku cur4ng.

Secara umumnya, ke$ cur4ng bukanlah sesuatu yang baru dalam masyarakat kita namun kebelakangan ini, nilai kesetiaan seolah tidak penting apabila ramai yang ‘berseIingkvh’ dalam diam.

Begitulah seperti kisah dided4hkan oleh Puan Nur Ewaniyy yang mana rumah tangganya kini ibarat ret4k menanti beIah dan dalam proses untuk berp1sah.

Namun begitu, menurut wanita itu kesabarannya benar-benar diuji apabia si suami ‘kntoi’ berkaraoke dengan ‘skandalnya’ pada malam hari raya Aidiladha lalu.

Rhsia suaminya terb0ngkar apabila skandaInya itu memuat naik momen mereka bersama menerusi IG Story. Lebih mengjutkan apabila kawan baiknya sendiri membantu menyembuny1kan dan men4fikan perhubvngan mereka.

Pernah beri peluang banyak kali tapi sia2

Selain itu menurut ibu kepada 2 anak ini, dia pernah cuba mempertah4nkan rumah tangg4nya sebelum ini demi anak-anak namun peluang itu seolah dis1a-s1akan oleh si suami yang masih mengekalkan ‘tabi4t’ lamanya dan mengulangi perbu4tan yang sama berulang kali.

Bukan itu sahaja, wanita itu juga bercerita pernah dihaIau dari rumah oleh suaminya apabila mereka berg4duh ak1bat saIah faham.

Waktu itu dia pergi membuat lap0ran di balai poIis kerana dihaIau tapi siapa sangka si suami telah meIap0rkan kejad1an itu terlebih dahulu dan dia ditduh lari mengikut lel4ki lain.

VlDEO

Sumber: Faceb0ok Nur Ewaniyy, OMM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*