‘Itu Adalah P4lsu’ – Nadir Al-Nuri N4fi Dapat Sumb@ngan RM20 Juta Setiap Tahun

Nadir Al-Nuri atau nama penuhnya Muhammad Nadir Al-Nuri Kamaruzaman, menerusi live Sesi Townhall Cinta G4za Malaysia di Facebook tampil memberi penjelasan mengenai Isu yang berbangkIt iaitu isu sumb4ngan rakyat Malaysia sebanyak RM20 juta setiap tahun yang dis4lurkan bagi m1si kem4nusiaan di G4za, PalestIne.

Naf1 dapat sumb4ngan RM20 juta setiap tahun

Menerusi townhall berkenaan, Nadir Al-Nuri meneg4skan bahawa p1hak Cnta G4za (CGM) tidak mendapat sebanyak RM20 juta setiap tahun dan perk4ra berkenaan adalah p4lsu.

Orang tvduh kita ambil perce.nt yang tinggi tapi alhamdulillah anda sendiri boleh tengok berapa kami ambil hanya 3 peratus (management charge) sahaja. Sebenarnya tak ada lah kami dapat 20 juta setahun. Itu adalah p4lsu.

RM20 juta itu bukannya disumbangkan setiap tahun. Tapi kita tak ambil gaj1 banyak. Jadi tudvhan itu adalah sangat-sangat tidak baik seolah-olah kita dapat duit yang begitu banyak. Tapi saya tidak tuju.kan kepada sesiapa.

Duit itu tidak diuruskan CGM sahaja tapi sebenarnya dikumpulkan bersama oleh rakan-rakan yang berada di bawah NGO anak-anak muda.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nadir Al-Nuri (@nadiralnuri)

Ujarnya, dia turut meng4lukan NGO yang lain untuk membent4ngkan perblanjaan masing-masing dan menjadi tanggungj4wab untuk mended4hkan di mana sumb.angan tersebut dis4lurkan.

Tonton video penuh di sini

Sumber Terkini dan Sensasi Palestine

Via OhBulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*