Anak2 tak ikut, Aliff Syukri bekerja sambil ‘h0neymoon’ dengan isteri di Langkawi

Nampaknya ramai yang sudah sampai ke Langkawi selepas pihak kerajaan membuka semula pelancongan ke pulau percutian tersebut.

Tak bawa anak2 sekali

Salah seorang yang ‘bergas4k’ untuk ke sana ialah usahawan terkenal, Dato’ Sri Aliff Syukri dan isterinya. Menerusi perkongsian yang dibuat di Intagram, beliau sudahpun berada di sana dan kehadiran mereka ke Langkawi tanpa membawa anak-anak.

Menerusi penjelasan daripada usahawan tersebut, beliau dan isterinya, Datin Sri Nur  Shahida pergi ke Pulau Langkawi atas urusan kerja dan sekali gus mengambil peluang untuk berbul4n madu.

 

Sempat tunjuk suasana dalam pesaw4t

Beliau juga sempat berkongsi video berada dalam pesaw4t dengan penumpang-penumpang lain yang menuju ke Langkawi untuk bercuti.

Tambah Aliff Syukri lagi, kehadirannya kembali ke Langkawi seakan satu m1mpi selepas hampir setahun Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) berlangsung dan mengek4ng pergerakan rakyat untuk kemana-mana.

Jadi peluang ini begitu berharga dan dapat menenangkan fikiran buat seketika.

Beliau juga dilihat turut mempromosikan produk-produk diruangan Instagramnya dengan berlatarbelakangkan suasana di Langakawi yang kembali meriah ketika ini.

Sumber: Instagram aliffsyukriterlajaklaris

Via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*