Umum Tam4t Tempoh Kuarant1n, Caprice Istih4r ‘Per4ng’ Terhadap 3 Golongan Ini

Umum mengetahui, penyanyi rap tanah air, Caprice sehingga kini tidak pernah lek4ng dek kontr0versi sehingga ramai netiizen mula menzahirkan rasa tidak puas hati kepadanya.

Selepas dua bulan menghabiskan masa di Jordan, nama Caprice menjadi hangat selepas pertik4iannya dengan pendakwah terkenal, Ebit Lew.

Baru-baru ini juga, usahawan itu juga turut mendedahkan telah menerima 60 ugvtan bunvh selepas dakw4hnya di G4za disala4herti oleh sesetengah pihak.

Namun, disebabkan tempoh kuarant1n yang perlu dilaluinya selepas pulang dari luar negara, memaksa dia untuk bersabar sebelum melakukan tind4kan selanjutnya.

Umum tamat tempoh kuarant1n

Selepas menjalani kuarant1n selama 14 hari, Caprice atau nama sebenarnya Ariz Ramli akhirnya telah menangg4lkan gel4ng pink pada hari ini.

Perkara itu dikongsikan olehnya di laman Instagram melalui video dalam Insta Story memaparkan seorang petugas memot0ng gel4ng kuaranti1nnya.

Video

Namun sebalik kebebasannya itu, terdapat satu perkara menarik apabila dia telah mengisytih4rkan per4ng terhadap beberapa golongan yang telah mencem4rkan kesuc1an agama dan bangsa.

Tomorrow (hari ini) saya bebas. Hari ini adalah permulaan per4ng saya melaw4n predat0tr sks.ual, ped0filia dan orang-orang mun4fik.

Saya tidak akan pernah berhenti selagi orang itu tidak meringkvk dalam penj4ra. Ingat itu.

 

 

Tidak jelas maksud disebalik perkataanya, namun ia jelas memberikan gambaran bahawa usahawan itu akan mengumumkan perkara penting tidak lama lagi.

Ugvtan bunvh bukan bahan jenaka

Bagaimanapun, menerusi hantaran Insta Story yang lain, Caprice turut menitipkan nasihat agar masyarakat tidak menjadikan ugvtan bvnuh sebagai bahan jen4ka.

Mungkin untuk sesetengah orang, ugvtan bunvh, cab4r jangan masuk Penang atau Pahang atau mana-mana mereka nak tunggu, satu perkara yang lawak.

Tak lawak. Semua itu dibuat oleh orang yang memiliki ak4un media sosia4l. Mungkin kalau kalian atau ahli keluarga dapat ugvtan bvnuh, mesti akan mar4h juga.

 

Tidak menyebut mana-mana nama secara spesifik, Caprice turut menambah bahawa sejak difitn4h, namanya sering menjadi bualan serta menerima pelbagai ugvtan dari masyar4kat.

Bagaimanapun, dirinya mengakui hanya mampu bersabar dan tidak akan pernah berhenti untuk merungk4i kebenaran sekaligus menjawab fitn4h yang dilemp4rkan kepadanya.

Kalian tunggu. Saya seorang yang penyabar dan takkan berhenti. Apabila kebenaran dirungk4i, saya berharap kalian semua si dungu siap-siap betulkan tetapan Google Maps atau Waze untuk cari saya di padang m4hsyar nanti.

Mengakhiri ucapannya itu, Caprice menjelaskan bahawa negara kita mempunyai und4ng-und4ng dan berharap masyarakat yang tidak berpuas hati untuk bertemu dengan dirinya bagi menyelesaikan semua isu yang berbangkit.

Kredit: Instagram Caprice I Kosmo!

Sumber via oh!Media

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*