MImpi kahwin dgn Vida, Roslan Shah terus mesej Iqbal. Tak sangka ini yg dia balas

Pagi tadi tak semena-mena ada kisah yang berteb4ran tentang penghibur Roslan Shah yang ada berm1mpi mengahw1ni ahli perniagaan terkenal Dato Seri Vida.

Dek kerana banyak kisah tentang DS Vida yang mahu berkahwin dengan Ahmad Iqbal, sampai termimpi Roslan Shah dibuatnya.

Namun begitu, pendedahan m1mpi dari Roslan Shah ini telah jadi viral sehingga jadi tajuk utama beberapa portal media.

Melihat ianya sudah viral, Roslan Shah tampil menegaskan ianya hanya m1mpi saja. Malah Roslan juga sudahpun hubungi Dato Seri Vida dan juga Iqbal tentang hal ini.

“Maaf nak cakap, Cik Lan hanya m1mpi saja. Bukan isu ini serivs pun. Cik Lan dah hubungi Dato Seri Vida pagi tadi settle kan semua dan tiada niat nak cari publis1ti murahan atau buat marketing. Tak ada terlintas pun.”

“Cik Lan pun dah minta maaf kepada Iqbal melalui satu DM, pesanan message di Instagram miliknya dan sekali lagi nak bagitahu isu ini hanya permainan m1mpi saja.”

“Memang Cik Lan tak layak pun, sebab bukan orang kaya raya. Yang kenal dengan Cik Lan mesti tahu Cik Lan suka buat lawak bergurau dan hiburkan mereka di pentas.”

Itulah antara komen dari Roslan Shah setelah buat pendedahan dia ada termimpi berkahwin dengan Dato Seri Vida.

Dalam pada itu, Roslan Shah juga ada mendedahkan mesej kepada Iqbal dan respon balas dari Iqbal tentang isu ini. Ini antara respon dari Iqbal.

“Wasalam, Cik Lan yang disayangi. Tak mengapa. Sekurangnya terhibur juga saya dan juga para netiizen. Saya tahu Cik Lan seorang yang baik hati.”

“Di saat saya bersedih ni, Cik Lan cubalah ajak DS Vida kahwin, anak mereka mahukan orang yang lebih dewasa.”

Sebelum ini, Roslan berkata dia berm1mpi berkahwin dengan Dato Seri Vida dan turut mendapat rstu dari anak-anak Vida iaitu Cik B dan juga Kacak.

Ini kenyataannya sebelum ini. “Selamat hanya dalam mimpi, kalau dah jod0h nak buat macam mana. Tapi Cik Lan tak mampu nak berikan sebulan sebanyak RM1 juta. Cik Lan hanya mampu nak bagi makan rojak buah saja. Cik Lan ni orang misk1n sajalah.”

Roslan Shah juga muatnaik gambar kenangan ketika bersama Dato Seri Vida dan Cik B serta Kacak.

Vida Menangis Minta Maaf & Cerita Situasi Sebenar, Iqbal Akvi Sudah Tawar Hati – ‘Terima Kasih Atas Penghin4an’

Kisah percintaan usahawan kosmetik terkenal iaitu Datuk Seri Vida bersama bekas pembantu peribadinya, Iqbl Zulkefli telah menjadi topik hangat dalam kalangan pengguna media sosial.

Terbaru, Iqbal menerusi akaun Instagram miliknya ada berkongsi satu rakaman perbualannya bersama Datuk Seri Vida.

Vida menangis mohon maaf

Berdasarkan mesej yang dikirim di WhatsApp, kedengaran suara Datuk Seri Vida sedang menangis sambil memohon maaf jika ada perbuatannya yang menyinggung perasaan Iqbal. Bukan itu saya, Vida juga meminta peluang kepada bekas pembantu peribad1nya yang berus1a 27 tahun itu supaya membimbing dirinya, Cik B dan Kacak.

Assalamualaikum, saya mohon banyak maaf kalau ada perbuatan saya tanpa saya sedar menyInggung perasaan. Perbuatan yang Cik B, Kacak yang menyinggvng perasaan. Saya tahu awak sayang ke Cik B, saya tak pernah tak lekang perkataan sayang pada Cik B, Kacak. Bagi peluang dekat mereka, bagi peluang awak bimbing mereka.

Tidak terhenti di situ, Vida bagi pihak Cik B dan Kacak sekali lagi memohon maaf kepada Iqbal atas tingk4h laku mereka. Menurut Vida, kedua-dua anaknya itu masih belum mat4ng dan dalam masa yang sama mereka dipercayai tr4uma untuk menerima orang baru dalam keluarga. Vida juga beranggapan bahawa Cik B dan Kacak adalah mngsa keadaan.

Maaf kan lah ke Cik B, Kacak. Maafkan saya jika saya banyak buat sil4p tanpa saya sedar. Boleh terima saya seadanya, saya gini. Maafkan Cik B, Kacak tu. Mereka tak mat4ng, mereka tr4uma. Bagi mereka peluang semula, boleh tak? Kas1han diorang, diorang pun jadi mngsa keadaan.

Saya tak nak menang1s lagi. Tak nak menang1s nang1s. Saya tak boleh macam ni. Bagi mereka peluang, mereka pun dah rasa bersal4h. Saya tak nak mereka terbeban dengan perasaan bersal4h. Bersama awak, saya, Cik B dan Kacak akan jadi orang hebat jadi macam kita selalu nak diorang jadi hebat. Bagi saya peluang betulkan keadaan.

Namun, Iqbal hanya membalas dan memaklumkan kepada Datuk Seri Vida bahawa dia kini sudah taw4r hati.

‘Maafkan lah ke Cik B, Kacak’

Mesej DSV

Sumber: Iqbal Zulkefli

sumber: https://news-tel.com/

Kredit K.Ape

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*