[VIDEO] “Sepatutnya Sama Tarikh VaksIn”- Ibu Meningg4l Dunia AkIbat SakIt J4ntung

Kehil@ngan ahli keluarga merupakan satu perkara yang dig3runi ramai namun haruslah reda meskipun per1t dan pahIt untuk ditel4n. Seperti kisah yang dikongsi di TikTok oleh seorang gadis dikenali sebagai Huda Zainon yang kehilrngan ibu tersayang dua hari sebelum tarikh kedua vksinasi mereka. Seb4k…

“SEPATUTNYA SAMA TARIKH VAKSIN…”

Menerusi video yang dikongsi itu, Huda dan ibu tersayang menerima sunt1kan vksin dos pertama pada tarikh yang sama tetapi pada dos kedua, dia hanya pergi seorang diri tanpa ibunya disisi.

Video

Hal ini kerana ibunya telah dimasukkan ke hospital ak1bat sak1t jntung dan ditidurkan.  Dia menjelaskan ibunya mengalami masalah sukar bernafas pada jam 3.00 pagi dan bacaan oks1gen juga semakin menurun.

Doktor juga berpesan agar menerima sebarang kemungkinan yang bakal berlaku kerana jntungnya tidak dapat berfungsi dengan baik.

Doktor suruh buat pilihan sama ada nak buat electric sh0ck paling kuat atau masukkan ub4t. Dengan ub4t berkesan insyaAllah mak boleh sihat. Kalau tak doktor terpaksa stopkan mesin. Kalau buat electric shock risi1ko tinggi tul4ng rusvk mak akan pat4h,” luahnya.

Video

PERKARA PALING T4KUT DAH JADI

Perkara dvgaan yang dih5rungi, ibu tersayang pergi juga meningg4lkan mereka. Dia menerima panggilan telefon daripada pihak hospital kerana keadaan arw4h ibunya yang ten4t dan oks!gen semakin menurun.

Semasa urusan jen4zah dibuat, suami arw4h ibunya hanya termenung mengenangkan pemergian isteri tercinta dan tiada lagi peneman di rumah.

“Masa urus jen4zah, ayah termenung je, ayah kata sunyi la tinggal kita je,”

Video

Ruangan komen sudah pasti dib4njiri komen warganet yang turut mend0akan agar arw4h ibunya ditempatkan dikalangan orang beriman selain berharap agar Huda dan keluarga sentiasa kuat menghadapi uj1an daripada Allah SWT.

Semoga arw4h ditempatkan di kalangan orang beriman. Amin. Al-fatihah…

Sumber: TikTok Huda Zainon

Via SirapLimau

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*