Firdaus Wong dedah video sump@h lakn@t abang mngsa ser4ngan s3ksual pendkwah

Pendakwah bebas, Firdaus Wong dilihat semakin beran1 memperlihatkan bukti-bukti yang diperoleh daripada m4ngsa ser@ngan s3ksual yang dikaitkan dengan seorang insan yang disegani ramai.

Kali ini, beliau dengan yakin telah memuat naik video sump4h l@knat daripada abang kepada m@ngsa bagi menguatkan lagi dkwaan ser4ngan s3ksual yang dihadapi oleh mngsa.

Dibenarkan dedah video sump4h l4knat

Menurutnya, rakaman sump4h l4knat tersebut dibuat sebagai salah satu sokongan buat m@ngsa yang telah mengalami penderItaan sejak menerima mesej serta panggilan luc4h daripada individu tersebut sehingga pernah berniat mahu membvnuh diri kerana kemurvngan mel4mpau.

 

Beri semangat kepada Firdaus Wong

Menerusi saluran Telegram Firdaus Wong Wai Hung, belum memaklumkan sempat bercakap dengan ahli keluarga m4ngsa kira-kira 40 minit. Dalam perbualan tersebut, mereka memberikan kata-kata semangat kepada pend4kwah itu supaya usah gent4r dengan segala.

Walau bagaimanapun, Firdaus memaklumkan yang dia sentiasa memaafkan insan-insan yang mem4ki hamvn dirinya dan menudvhnya sebagai dengkI serta berdend4m terhadap individu tersebut.

Pendedahan-pendedahan yang dilakukan  Pengasas dan PresIden Multiracial Reverted Muslims (MRM) semuanya telah mendapat kebenaran keluarga m4ngsa dan pih4k mereka juga sudah pun melakukan laporan polis berhubung kes ser4ngan s3ksu4l melibatkan seorang pendakwah yang diseg4ni negara.

Video

 

Sumber: Telegram Firdaus Wong Wai Hung

Via omm

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*