Tak berses4k, Hairul Azreen & Hanis Zalikha naik helik0pter bercuti ke pulau

Ketika orang lain sibuk menempah tiket penerbangan ke destinasi pilihan, berbeza pula bagi pelakon Hairul Azreen dan isterinya Hanis Zalikha apabila menyewa sebuah helikopter ke sebuah pulau di tanah air.

Menerusi perkongsian video di laman Instagram, pelakon berusia 33 tahun itu turut membawa anak-anaknya bagi menikmati percutian tanpa perlu berses4k-ses4k di lapangan terbang.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen)

Bercuti bersama keluarga saya. Setelah sekian lama, dari Kuala Lumpur ke pulau,” tulis pelakon filem PASKAL: The Movie itu petang tadi.

Difahamkan, percutian itu juga adalah yang pertama bagi anak perempuannya setelah ‘berkurvng’ ak1bat Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) berdasarkan komen yang ditingg4lkan Hairul pada posting tersebut.

Sementara itu, isterinya yang juga pelakon turut memuat naik satu video memaparkan perjalanan mereka sekeluarga menuju ke pulau sebelum menikmati percutian penuh keindahan itu.

Dari KL ke pantai… Masyallah

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hanis Zalikha (@haniszalikha)

Meninjau ke ruangan komen, rakan artis dan pengikut pas4ngan selebriti tersebut berkongsi rasa tervja apabila melihat percutian penuh mewah itu yang disifatkan seperti ‘another level’.

Fuhh! Selamat bercuti

Memang ‘next level’ ni, kayangan!

Bestnya pergi bercuti…

Takde la berses4k2 dengan orang lain

Untuk info, pas4ngan berkenaan mendirikan rumah tngga pada 5 Jun 2015 dikurn1akan dua cahaya mata iaitu Yusuf Iskandar, 5, dan Alisa Aisyah yang kini berusia dua tahun.

Sumber: Instagram Hairul Azreen & Hanis Zalikha

Via omm

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*