“Selalu Ungk4p Kata Yang Manis, Mendoakan Yang Baik-Baik Untuk Anak Dan Men4ntu,” – Luahan Kata Fasha Sandha Buat Netiizen Terh4ru!

Meraikan hari jadi dalam suasana makan malam, aktres Fasha Sandha turut menitipkan ucapan indah bersempena dengan ulang tahun kelahiran ibu mentuanya, Rokkiah Md Noor.

Meriah dihadiri ahli keluarga dan suami yang juga pelakon, Aidil Aziz, layangan kata indah daripada pelakon Patah Sayap Bertngkat P4ruh itu nyata mencvri perhatian peminat.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha)

“The best mil in the world, my mother in law. Ibu yang sangat berhati mulia, selalu mengungkapkan kata-kata yang manis, dan selalu mendoakan yang baik-baik untuk anak-anak dan menantu.

“Siapa yang mengenali ibu mertua saya pasti tahu, j1wa kasih sayangnya tu dapat nak digambarkan dengan kata-kata,” tulis Fasha pada ruangan kapsyen.

Dia pada masa sama turut mendoakan yang baik-baik buat ibu mentua yang disayangi.

“Happy birthday ibu, terima kasih kerana menjadi ibu mrtua terbaik buat Sha, kak Nurul dan Allya. Kami selalu bersyukur ada ibu mrtua yang terbaik.

“Semoga dipanjangkan umur, murah rezeki , bahagia, dan diberikan kesihatan yang baik. I love you ibu, we love you.

“I love you ibu, ibu tak main FB tak main Instagram, sbb ibu tak minat media sosial, tak dapat nak tag ibu. Happy belated juga buat achu,” tulisnya.

Sementara itu, Aidil turut menitipkan doa buat ibu sambil berkongsi beberapa lampiran foto mereka sekeluarga.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Aidil Aziz. (@itsaidilaziz)

Kredit MH

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*