“Ini hadiah dia h4mil anak ketiga “-Isteri Gemar Brsolek,Jamal CeburI Bid4ng KosmetIk

SEBAGAI hadiah buat isteri yang kini sedang h4mil cahaya mata ketiga, penyanyi Datuk Jamal Abdillah mula menc3buri bidang pern1agaan k0smetik.

Biarpun teruja dengan perniagaan tersebut namun Jamal, 62, tetap berasa bimb4ng memandangkan ia percubaan pertamanya dalam bidang k0smetik.

“Saya bekerjasama dengan sebuah syarikat k0smetik sebagai hadiah sempena isteri saya h4mil anak kami yang ketiga. Perasaan teruja dengan bisnes baharu ini memang ada.

Jamal dan isteri bakal tim4ng cahaya mata ketiga.

“Tapi saya akvi perasaan bimb4ng itu tetap ada kerana ini pertama kali saya mencebvri bidang k0smetik. Tapi saya percaya bisnes ini boleh pergi jauh.

“Mungkin ini permulaan dalam bidang ini dan kalau ada rezeki, kami akan keluarkan pelbagai pr0duk k0smetik lain,” katanya kepada mStar.

Jamal kini menjadi rakan bisnes kepada sebuah syarikat k0smetik yang memiliki reputasi tinggi apabila pernah mengeluarkan produk jenama Natasya yang mampu bertah4n di pasaran lebih 10 tahun.

Seperti yang saya katakan, bisnes ini sebenarnya sebagai tanda penghargaan saya kepada isteri. JAMAL ABDILLAH PENYANYI

Pada Ogos lalu, Jamal mengumumkan isterinya Datin Zai Izzati sedang h4mil cahaya mata ketiga dan usia kndungnya ketika itu sudah memasuki 12 minggu.

Jamal mendirikan rumah tangga dengan Zai Izzati pada 1 April 2017 dan perkahwinan mereka dikurni4kan dua zuriat iaitu Nur Azura Yamani, 2 dan El Issac Yamani, 1.

Selain Azura dan El Issac, Jamal turut mempunyai dua anak lelaki iaitu Osama Yamani, 20, dan Ahmad Zaki Yamani, 15, menerusi perkahwinan terdahulu.

Jamal berharap perniagaan kosmetik yang diceburi berjaya.

Dalam pada itu, Jamal berkata idea kerjasama itu tercetus apabila dia melihat hobi isterinya yang gemar berhias cantik dan bers0lek setiap masa.

“Sekarang ini pun gol0ngan lelaki yang gem4r memakai pr0duk k0smetik dan mungkin lepas ini syarikat berkenaan akan keluarkan pr0duk k0smetik untuk lelaki pula.

“Seperti yang saya katakan, bisnes ini sebenarnya sebagai tanda pengh5rgaan saya kepada isteri dan saya cuma memb5ntu dia dalam menjayakan perni4gaan ini,” ujanya.

Sumber Mstar

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*