Pat4h Balik Rumah Dari Nak Tngok ‘Live’ GV8 Di PICC, DahI Anak Lan Solo TerkOyak Gara-Gara…

Isteri kepada penyanyi, Lan Solo, Nur Sheila Hassim menceritakan detIk cem4s selepas anak sulvngnya terpaksa dikej4rkan ke hospital selepas dhinya dikatakan terk0yak gara-gara terhntuk bu.cu pintu.

Menurut Sheila, kejad1an tersebut berlaku ketika dia dan Lan baru sahaja meningg4lkan rumah untuk menonton konsert minggu kedua Gegar Vaganza musim kepalan GV8) yang berlangsung di Putrajaya International Convention Center (PICC), Putrajaya semalam.

Katanya lagi, setelah mendapat panggilan daripada ibunya, pasangan tersebut segara berpat4h balik untuk membawa anaknya itu ke Unit Kece.masan, Pusat Perub4tan Universiti Malaya (PPUM).

“Alkisah malam tadi. Mommy dan daddy dah keluar rumah nak ke PICC untuk ke GV. Baru keluar dalam tiga minit, nenek call mintak pat4h balik sebab dah1 Kak Long k0yak katanya.

“Adeh, macam nak meletOp d4da mommy. Sepanjang nak pat4h balik tu rasa lmbat naw lampu tu nak hijau. Siap sempat la mommy playback cctv,” jelasnya.

DetIk cem4s tersebut dikngsikan sendiri oleh ibu kepada empat orang cahay4 mata itu menerusi sebuah h1ntaran yang dimuat naik di laman Instagram.

Bagaimanapun, Sheila menyifatkan ins1den tersebut sebagai lumr4h dan kebiasaan bagi kanak-kanak yang sedang membesar.

“So nampak la pnca kejadIan. Terhntuk buc.u pintu kaedahnya. Adoi la anak, gitu la sementara nak besar kan.

“Nampak gayanya macam next week je la mommy daddy ke PICC ya,” kongsinya lagi.

Menerusi ruangan komen, rata-rata netiizen turut menzah1rkan rasa ris4u selain turut mendoakan semoga semuanya baik-baik sahaja buat anak su.lung kepada Sheila itu.

“Allahuakbar. Ser4m tengok. Get well soon ye Kak Long.

“Allahuakbar semoga cepat sembuh Kak Long.

“Semoga akak akan kembali sihat sepenuhnya.

“Semoga selamat dan tiada yang s3rius luk4 tu ya. Jangan k0yak-k0yak dah,” antara komen-komen netiizen di laman Instagram.

Lantaran itu, Sheila dan Lan difahamkan terpksa menngguhkan hasrat mereka ke konsert GV bagi menunjukkan sokongan pada rakan-rakan artis yang bertanding.

Sekadar informasi, Sheila dan Lan telah mendirikan rumah tangga pada tnggal 5 Disember 2009.

Hasik perkongsian hidup tersebut, pasangan ini telah dikurnIakan empat orang cahaya mata iaitu Nur Amna Qaleesya, Nur Amna Qeesyara, Muhammad Aqid Qassyaff dan Nur Amna Quxandra.

Sumber via MH

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*