Isteri Kid Search meningg4l dunia akIbat knser dar4h

IST3RI kepada pemain gital kumpulan rock Search, Kid iaitu Noraznin Yusof, 55, meningg4l dun1a akIbat knser dar4h kira-kira jam 5 pagi di Hospital Conselor Tuanku Muhriz UKM (HCTM), Bandar Tun Razak, Kuala Lumpur.

Allhyarham menghIdap k4nser dar4h tahap empat dan menjalani raw4tan di Hospital Conselor Tuanku Muhriz UKM (HCTM), Bandar Tun Razak, Kuala Lumpur sejak Disember tahun lalu.

Jen4zah akan dibawa ke Masjid Teras Jernang, Bandar Baru Bangi untuk solat jen4zah dan akan dikebumIkan di Tanah Perkburan Islam Kg Teras Jernang selepas Zohor.

Pada Julai lalu, Kid atau nama sebenar Hamzah Mohd Taib memberitahu Noraznin sepatutnya menjalani raw4tan kim0terapi sebanyak enam kali.

Sejak akhir tahun lalu, HCTM bagai menjadi rumah kedua buat mereka sekeluarga dan Kid yang menetap di Bangi, berulang-alik ke hospital setiap hari atau selang sehari.

Berikutan ketika ini pelaksanaan fasa pertama Pelan Pemulihan Negara (PPN), HCTM mengenakan syarat ketat ke atas pelaw4t, Kid bergilir-gilir dengan dua an4knya untuk menjnguk ist3ri.

Selain berdepan ujIan penyakIt bar4h dan pr0sedur kem0terapi, tambah Kid, ist3rinya perlu menjalani pemind4han sum sum tul4ng yang dianggarkan membabitkan kos hampir RM60,000.

Kid dan Aznin memiliki dua anak di mana anak sulvng mereka, Deanda sudah bekerja manakala anak bngsu, Aaqil Naquidean bersekolah di Tingkatan Lima.

Sumber via Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*