‘AjaI Dua Ber4nak..’ Leman Dan lbu Dijmput IIahi 0tw Hntar lbunya Ke Tempat Kerja

KUALA LUMPUR: Seorang ibu bersama anaknya ma ut, manakala seorang penu nggang motosikal lagi prah dalam kemaIangan yang membabitkan lima kenderaan di Kilometer 2.5 Iebuhraya Duta-Ulu Kelang (DUKE) dari Taman Greenwood ke Sentul pagi tadi.

KemaIangan tragls itu berlaku kira kira jam 7 pagi ketika mngsa dalam perjaIanan ke tempat kerja dari rumah mereka di Taman Changkat Gombak.

Menurut Ketua Jabatan Si asatan Penguatku asaan Trafik Kuala Lumpur ACP Sarifuddin Mohd Salleh, motosikal yang ditun ggangi dua be ranak berkenaan dipercayai mermpuh bahagian beIakang sebuah kereta jenis Alza di Iorong sama.

Motosikal mngsa kemudiannya hiIang kawaIan sebelum meIencong ke Iorong paling kanan dan telah meIanggar sebuah lagi kereta jenis Persona yang sedang berger.ak di Iorong paling kanan dan sebuah motosikal.

Akibat kemaIangan, penun ggang dan pemb0nceng motosikal mengalami keceder aan prah di kepaIa.

Seorang lagi penu nggang motosikal turut prah dan dike jarkan ke Hspital Kuala Lumpur (HKL) untuk rwatan lanjut manakala tiga pemandu kereta terbabit kemaIangan tidak mengaIami sebarang keced eraan.

Mngsa yang maut dikenali sebagai Muhammad Aiman Bahrain berusia 28 tahun.

Manakala ibunya masih beIum dikenalpasti ldentitinya.

Orang ramai yang menya ksikan kejadian diminta tampiI memberi makIumat di BaIai Trafik Tun HS Lee atau menghubungi di talian 03-2071-9999.

Ke.s disia sat dibawah Sksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ).

Salam tkziah buat keluarga. Moga tabah atas kehiIangan dua insan tersayang. Moga syurga buat kalian dua be ranak. Al fatihah

Sumber: awani via dbngkr

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*