Kec0h lelaki did4kwa k4cau bini orang, ‘mer0yan’ bila dit3gur suami mangs4…

Sejak semalam, kec0h di media sosial apabila seorang pengguna Facebook, Miyo Putra memuat naik sebuah posting mend4kwa seorang wanita yang juga isteri orang diganggu oleh seorang lelaki dikenali sebagai A.

Menerusi posting itu, Miyo berkongsi satu tangkap layar memaparkan ‘Direct Message’ (DM) lelaki tersebut yang dihantar kepada mangsa di Instagram meminta pertolongan bagi mendapatkan semula akaun aplikasi WeChat miliknya.

Nak minta tolong ni.. eh tapi kau makin s3ksi la

Meskipun mangs4 tidak membalasnya, lelaki berkenaan kemudian did4kwa cuba untuk melakukan g4ngguan s3ksual dengan mengatakan wanita itu semakin ‘m4ntap’ selepas melahirkan anak.

Tidak berdiam diri, suami kepada m4ngsa dipercayai cuba meminta penjelasan daripada lelaki terbabit menerusi DM sebelum berlaku ‘p3rang mulut’ gaya sams3ng antara kedua-dua pihak.

Agak2 la cakap macam tu kat bini orang – Suami mangs4

Berdasarkan tangkap layar lain yang dikongsi, suami m4ngsa meminta lelaki itu berfikir terlebih dahulu sebelum bertind4k melakukan sesuatu apatah lagi terhadap wanita yang sudah mendirikan rumah tangga.

Bagi A pula, dia menganggap mesej dihantar itu sekadar ‘m3ngusik’ selain menyatakan dirinya sudah mengenali wanita terbabit lebih lama berbanding si suami.

Sebelum jadi lu punya bini, gua dah kawan dia tau – A

Posting berkenaan dikongsi semula sebanyak 13,000 kali dan menerima 10,000 komen dalam kalangan warganet yang memberikan pelbagai reaksi terhadap pend3dahan terbabit.

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan apakah hubungan antara Miyo (kemungkinan suami) dan mangs4 sehingga mend3dahkan kisah tersebut sebegitu rupa.

Sumber: Facebook Miyo Putra,omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*