Anak Dipenj4ra Pvnca N4has Laura, Ibu Santai-“Kna Pandai Pilih Awek Lepas Ni”

Bila mendengar nama Edelenyi Laura Anna, pasti ramai akan mula teringat kisah sayu gadis ini yang hampir 2 tahun terlantar selepas terlibat dalam satu nah4s jalan raya. Baru tahun lalu, remaja berusia 20 tahun tersebut akhirnya bangkit semula menuntut keadilan terhadap bekas teman lelakinya Gaga Muhammad yang membawa kenderaan itu selepas ambil minuman ker4s.

Laura tak sempat tengok Gaga kena hukum4n 4 tahun 6 bulan penjar4

Walau bagaimanapun, Laura tidak sempat untuk melihat proses tuntutan tersebut sehingga akhir kerana telah menghembvskan naf4s Disember tahun lepas. Beberapa minggu yang lalu, pihak pendakwa raya memutuskan agar Gaga dikenakan hukvman 4 tahun 6 bulan penjara berserta denda sebanyak 10 juta rupiah.

Terd4kwa malah berusaha mengalihkan kelal4ian dan juga kesalahan

Terbaru, semalam hakim akhirnya menetapkan keputusan akhir bahawa pemuda tersebut akan kekal dengan hukvman yang dicadangkan berkenaan. Ia susulan Gaga digambarkan seperti tidak langsung merasa bersalah akan perbuatannya. Malah remaja itu juga kelihatan berusaha mengalihkan kelalaiannya selain turut tidak hulurkan bantuan kepada Laura.

Gaga dapat pengadilan di dunia, Laura dapat pengadilan di sana…Dia masih muda kok, santai aja

Ketika ditemubual wartawan, ibu Gaga iaitu Janariyah menerima keputusan tersebut dengan cukup santai. Jelas wanita itu, hukvman berkenaan tidak memberi masal4h kerana anaknya juga masih muda dan punya masa hadapan.

Malah dia juga sempat mengatakan Laura juga bakal mendapat pembalasannya di akhir4t sana. Dalam satu interview lain, Janariyah ada mengeluarkan statement meminta pemuda tersebut lebih bijak mencari teman wanita agar kejadian seperti ini tidak berulang lagi.

Cari yang baik, jang4n sama-sama kecel4kaan tapi terakhirnya menuntut. Kan sama-sama, tidak ada pemaks4an untuk pergi

VIDEO:

Sumber :www.dnq.pw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*