S3ram! Penonton nampak kelibat mist4ri dalam MV Baby Shima, ada kru diganggu sampai terp4ksa panggil ustaz

VIDEO muzik (MV) lagu terbaharu Baby Shima berjudul Bak Zaman duet bersama Fairuz Misran menjadi perbualan hangat netizen di laman sosial.

Ini selepas penonton mend4kwa melihat kelibat dan bayangan misteri dalam MV tersebut yang dimuat naik di laman YouTube sejak Selasa.

Shima atau nama sebenar Nor Ashima Ramli, 29, berkata dia terk3jut apabila dimaklumkan oleh peminat mengenai bayangan misteri yang dilihat dalam MV berkenaan.

“Sejujurnya saya pun terk3jut apabila tiba-tiba pengikut cakap nampak jelm4an dalam MV itu, saya pun tak pasti dekat minit ke berapa muncul bayangan itu.

“Saya muat naik sedutan MV itu di TikTok malam Selasa, terus jadi s3ram bila orang komen bercakap mengenai perkara itu… sampai trending video itu di laman tersebut.


Shima terk3jut penonton maklumkan melihat jelmaan misteri dalam MV lagu baru.

“Saya dan pengurusan tonton semula MV itu dan cari mana jelm4an yang dikatakan itu, kami pun hair4n macam mana ada orang nampak bayangan misteri itu, mungkin pandangan orang berbeza,” katanya kepada mStar.

Sebelum itu, menerusi TikTok, pengikut memaklumkan melihat jelm4an misteri seakan-akan bayangan seorang wanita dalam MV lagu terbaharu nyanyian Baby Shima itu.

“S3ram nampak macam bayang-bayang di dinding itu, tengok belah kanan sekali. Adakah itu jelm4an?

“Ada benda yang nak meny3lit sekali… seelok-eloknya Baby Shima amalkan membaca doa sebelum memulakan apa-apa kerja supaya tak ada yang m3numpang.

“Kenapa aku nampak bayangan dalam MV ni tapi korang kata tak ada? S3rius s3ram masa tengok bahagian tu,” tulis netizen di ruangan komen.

Dalam pada itu, Baby Shima turut berkongsi pengalaman mist1k yang dilalui olehnya dan produksi ketika penggambaran MV tersebut pada hujung tahun lalu.

Lagu terbaharu Baby Shima bersama Fairuz Misran berjudul Bak Zaman trending di YouTube.

Cerita Shima, beberapa orang kru turut menerima ganggu4n hingga terp4ksa mendapatkan bantuan ustaz.

“Sebenarnya semasa penggambaran ada sedikit ganggu4n di mana jurumekap dan produser mengalami ganggu4n sampai terp4ksa panggil ustaz untuk pulihk4n kawasan.

“MV itu menjalani penggambaran di sebuah tapak kilang di Puchong. Selesai penggambaran pengarah kami d3mam tapi Shima tiada apa-apa masal4h cuma terasa ser4m sebab shooting dari pagi sampai malam.

“Alhamdulillah semuanya selesai dengan baik. Cuma tak sangka selepas MV dah siap timbul pula isu ini,” ujarnya.

Sedutan MV Bak Zaman yang dimuat naik di aplikasi TikTok itu mendapat lebih 3.5 juta tontonan dalam masa 10 jam.

MV penuh di saluran YouTube Rusa Music pula menerima lebih 100 ribu tontonan dalam masa sehari.

Sumber:mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*