7 kenderaan k3malangan di Karak, makcik jalan t3rhincut-hincut buat ramai s3bak

Sejak pagi tadi, tular di media sosial satu video kemalang4n yang melibatkan 7 buah kenderaan termasuk sebuah lori di Kilometer (KM) 4, Lebuh Raya Kuala Lumpur-Karak (KRK) arah timur menyebabkan kes3sakan hampir dua jam dari Gombak.

Video kejadian pagi tadi

Video yang dikongsikan seorang pengguna Facebook dikenali sebagai Mdm Noor Muktar itu telah mendapat perhatian ramai dan diulang siar oleh pengguna yang lain berikutan keadaan yang agak s3sak di lebuh raya tersebut ketika ini.

Trafik s3sak lebih 20km

Dalam makluman yang dikongsikan Kosmo!, difahamkan kejadian tersebut berlaku kira-kira jam 9.30 pagi tadi sehingga trafik s3sak sejauh 20.5 km dari MRR2 hingga ke Bukit Tinggi

Makcik jalan t3rhincut-hincut ke tepi highway

Namu begitu, menerusi video yang dikongsikan tersebut, dapat dilihat seorang wanita berjalan t3rhincut-hincut menghala ke tepi lebuh raya susulan k3malangan yang berlaku tadi.

Dapat diperhatikan juga sebuah kereta Perodua Myvi dihadapannya r3muk bahagian depan dan belakang serta beberapa kenderaan lagi yang r0sak disebabkan pelanggar4n tersebut.

S3dih tengok dia jalan macam tu

Susulan daripada itu, rata-rata warganet yang melihat video tersebut berasa s3bak kerana mungkin ada lagi m4ngsa yang mengalami keced3raan disebabkan kemalang4n yang terjadi tadi.

Mereka juga berharap tidak ada yang mengalami keceder4an s3rius dan sedang menanti berita sahih berkenaan kejadian yang berlaku di Lebuh Raya Kuala Lumpur-Karak (KRK) pagi tadi.

Kesian tengok makcik tu

Moga makcik tak apa2

S4yu tengok, teringat mak dengat rumah

Sumber: Facebook Mdm Noor Muktar, Instagram Kosmo

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*