[VIDEO] Gara2 TersiIap Hantar Sticker Tak Sen0n0h Dlm Gr0up Pejabat, Gadis M4Iu Teruuk Siap Minta Resign.

Memandangkan smartph0ne adalah satu keperluan sekarang, rasanya setiap daripada kita pasti pernah melalui situasi tersalah hantar mesej kepada orang ataupun gr0up tertentu. Meskipun kecu4ian ini tidak disengajakan, tetapi kesannya boleh menyebabkan seseorang maIu dan menyesaI tidak terhingga.

MenyesaI tak periksa dulu sebelum tekan butang send.

Begitulah juga ‘detik hitam’ dilalui oleh seorang gadis di Indonesia baru-baru ini. Terdahulu, pengguna akaun TikT0k neptune_pr0jectt tengah asyik melayan mesej bersama seseorang. Namun gara-gara tidak per!ksa terlebih dahulu sebelum tekan butang send, dia telah melakukan kesiIapan yang pasti menghantui sepanjang hidupnya.

Terhantar sticker tak senon0h di gr0up pejabat…gadis maIu ter0k minta resign

Sejurus menyedari dirinya terhantar 1 sticker yang kurang sen0n0h di WhatsApp Group pejabat, dia terus men4ngis teresak-esak. Disebabkan ia telah dilihat oleh ramai orang, gadis tersebut bahkan mahu minta resign kerana terlalu maIu. Secara keseluruhannya, video tersebut telah meraih lebih sejuta views setakat ini.

Pengajaran, janganlah save sticker yang aneh-aneh…hidup memang tak tenang kalau jadi macam ni.

Meninjau ke ruangan k0men, rata-rata netizen bersimpati dan menasihatinya agar ambil iktibar daripada peristiwa tersebut. Dalam pada itu, mereka turut berkongsi pengalaman serupa disebabkan tersal4h send mesej di gr0up masing-masing.

Kredit : TikTok neptune_projectt

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*