[VIDEO] Suami Kant0i ‘J0get’ Sakan Dengan Kakak Angkat Dalam KeIab, Gadis 19 Tahun Tak KesaI Cer4i Usia Muda.

Di TikT0k, seorang gadis berusia 19 tahun berkongsi video dan kisah mengenai bekas suaminya yang dikatakan cur4ng dan berhibur di sebuah keIab malam bersama kakak angkatnya sendiri pada bulan Mei yang lalu.

Tr@uma kenal mana-mana lelaki.

Gad!s yang dikenali sebagai nama Fara ini, mengakui sudah bercer4i pada 2 Jun dan kini tr4uma untuk mengenali mana-mana lelaki. Tambah Fara, dia tidak mempunyai niat untuk membuka a!b sesiapa, sebaliknya memuat naik video ‘cur4ng’ tersebut di TikT0k untuk peringatan buat para isteri.

Video itu dirakam oleh kawan saya. Suami tak kenal. Ketika kej4dian, kawan terus hantar video dekat saya. Ini sebenarnya dah kali ketiga. Cuma, sebelum ini tiada bvkti dan saya malas nak layan. Bila dapat video tu, hati saya hanc0r. Saya dekat rumah cari rezeki, dia berj0get dengan perempuan lain. Saya men4ngis sebab ger@m. Saya minta cer4i dekat dia tapi dia tak nak lepaskan saya. Kami dah berbaik semula, tapi dia ulang buat benda yang sama selepas itu. Akhirnya kami cer4i bulan Jun dan naik mhkamah pada bulan Ogos.

Bercerita lebih lanjut, Fara memberitahu anaknya men!nggal dunia pada usia kandungan sembilan bulan. Kehilangan tersebut membuatkan dia terus berfikir setiap masa. Biarpun bercer4i pada usia yang muda, Fara akui tidak menyesaI dan menjadikan ian sebagai satu pengajaran untuk masa hadapan.

 

Sumber: tikt0k fara

Via ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*