Noor Nabila Dah Padam Semua Gambar Suami, Tapi Tindakan Ibunya Di ‘IG’ Engku Emran Juga Jadi Persoalan

STATUS rumah tangga Noor Nabila dan Engku Emran sekali lagi menjadi tanda tanya apabila usahawan itu dilaporkan sudah memadam semua gambar bersama suami termasuk foto perkahwinan mereka di Instagram.

Noor Nabila atau Noor Nabila Mohd Noor, 37, yang juga kakak kepada selebriti Neelofa turut dilihat menukar gambar profil di media sos!al berkenaan.

Malah foto berdua bersama anak lelakinya, Jebat Jayden ketika sambutan Hari Raya Aidiladha lalu turut menerima pelbagai k0men daripada pengikutnya yang bertanya mengenai keberadaan Engku Emran.

Lebih menguatkan spekul4si, Nabila juga turut dilihat memuat naik beberapa perkongsian gambar petikan kenyataan tentang hubungan yang seakan-akan memberi gambaran tentang perasaannya sebagai seorang isteri.

ibu kepada Nabila iaitu Datin Noor Kartini Noor Mohamed juga sudah tidak mengikuti akaun Instagram Engku Emran.

Hasil pemerhatian 0hBulan, ibu kepada Nabila dan Neelofa iaitu Datin Noor Kartini Noor Mohamed juga sudah tidak mengikuti akaun Insta.gram Engku Emran namun bekas svami kepada Prima.d0na Filem Melayu Alaf Baharu, Erra Fazira masih lagi meng.ikuti.

Menjengah ke ruangan k0men pada hantaran terbaru Nabila ketika bercuti bersama anak lelakinya, Jebat Jayden Ahmad, rata-rata netizen mula bertanya keberadaan Engku Emran.

Sebelum ini, Nabila menafikan dkwaan rumah tangga nya sedang ber.masalah. Katanya, dia dan suami memilih untuk jarang berk0ngsi f0t0 bersama memandang.kan ini perkahwinan kali ketiga untuk mereka berdua.

Nabila dan Engku Emran mendirikan rumah.tangga pada 19 Mac tahun lalu.

Sebelvm itu, Nabila pernah mendiri.kan rumah tangga dengan akt0r Shar naaz.Ahmad pada 31 Mac 2017 dan berc3rai secara hakam pada 9 Julai 2020 di Mah.kamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan. Menerusi per kahwinan itu, mereka di.kurnia kan seorang anak lelaki, Jebat.Jayden yang kini ber usia empat tahun.

Spekulasi rumah tangga dengan Engku Emran kembali hangat, Noor Nabila padam semua gambar suami di IG.

Dalam satu perkongsian di Instagram Stories, Nabila memuat naik petikan tentang kehadiran yang tidak dihargai selain tentang usaha dalam sesebuah hubungan namun tidak mendapat perhatian daripada pasangan.

Menerusi perkongsian petikan lain pula, Nabila berkongsi tulisan Jade Torres tentang seseorang yang berhak mendapatkan pasangan yang sesuai dan menyedari cinta mereka dan bukannya bertepuk sebelah tangan.

Bagaimanapun, usaha mStar untuk mendapatkan kenyataan berhubung perkara itu daripada Nabila dan Engku Emran tidak berjaya apabila panggilan telefon dan mesej dihantar tidak berbalas.

Ini bukan kali pertama gosip mengenai perkahwinan pasangan itu dikatakan berantakan malah pada Jun lalu lagi timbul khabar angin mengatakan hubungan mereka bermasalah.

Nabila bagaimanapun menafikan dkwaan tersebut dan mengatakan rumah tangga mereka dalam keadaan baik.

Nabila juga memberitahu memilih untuk menjaga privasi perkahwinan mereka daripada tatapan umum dan tidak memuat naik gambar bersama di media sos!al bukan bermaksud rumah tangganya retak.

Nabila dan Engku Emran berkahwin pada Mac tahun lalu dan masih belum dikurniakan cahaya mata.

Sebelum ini Engku Emran pernah berkahwin dengan pelakon, Erra Fazira 2007 sebelum bercerai pada 2014. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang cahaya mata, Engku Aleesya yang kini berusia 13 tahun.

Engku Emran kemudiannya melangsungkan perkahwinan dengan pelakon terkenal Indonesia, Laudya Cynthia Bella pada 2017 namun ikatan itu juga berakhir dengan percer4ian pada 2020.

Sementara Nabila pernah berkahwin dengan aktor, Sharnaaz Ahmad pada 31 Mac 2017 dan berpisah pada 9 Julai 2020.

Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Jebat Jayden.

Jika benar spekulasi mengenai rumah tangga mereka berant4kan, kita doakan agar mereka dapat menyelesaikan semua masalah dengan baik.

Sumber: Inst4.gram noor.nabila/noor.kartini Via 0h.Bulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*