TuIar Trend Terkini Di TikT0k, Tak0tkan Budak Kecil Dengan Audio P0ntianak Mengilai.

Jika di aplikasi TikT0k pasti ada saja trend yang menjadi ikutan ramai netizen namun sudah tentu akan wujudnya trend yang mendapat krit!kan ramai.

Seperti satu trend terbaru di aplikasi itu yang meraih perhatian ramai terutamanya golongan ibu bapa kerana membabitkan tr4uma kanak-kanak.

Menerusi aplikasi TikT0k ketika ini sedang tuIar video menggunakan audio suara p0ntianak mengilai dan menjadi ikutan ramai dengan merakamkannya untuk menak0tkan budak kecil.

Video itu akan dimulakan dengan orang dewasa mahu merakamkan video namun apabila butang ‘play’ ditekan mereka akan Iari dan menutup pintu, men!nggalkan kanak-kanak di dalamnya.

Suara pontianak mengilai ketika itu akan keluar dan membuatkan kanak-kanak yang berada di dalam bilik menjer!t dan men4ngis ketak0tan.

 

Menerusi TikT0k, trend itu menerima reaksi berbeza di mana ada kelompok yang berasa kelakar melihat kanak-kanak ketak0tan.

Namun, ada yang tidak berkenan dan mengkrit!k trend sebegitu kerana akan menimbulkan perasaan tr4uma terhadap mereka.

Seperti seorang lelaki ini yang meluahkan pendapatnya di twiter di mana dia akui bersimpati dengan kanak-kanak yang menjadi mngsa trend tersebut.

Jelasnya lagi, apa yang lebih menyed!hkan adalah apabila majoriti netizen di bahagian k0men berasa terhibur dengan video sebegitu.

Ramai netizen bersetuju dengan pendapat lelaki ini dan turut berasa ger4m terhadap orang dewasa yang tergamak membuat begitu demi mengikuti trend terkini.

“(Jenis) mak bapak yang patut tak ada anak. Ada anak (pun) nak dijadikan pr4nk”, kata seorang netizen.

Sumber beautifulnara

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*