“Yg macam ni mana orang nak ‘vir4I’ kan” Reaksi Comel Iofa Terima gift Dapat Prhatian Ramai

Sejak minggu lalu, nama Neel0fa menjadi hangat di media sos!al dan kebetulan video live TikToknya bersama PU Riz turut tular.

Menurut rakaman pendek berdurasi 35 saat berkenaan, dia yang sedang berbual mengenai urusan perniagaan dikatakan tidak menghargai gift pemberian peminat.

Ada orang bagi itik, eh orang bagi hadiah banyak tu… You kena cakap terima kasih.

Perkara itu bermula setelah PU Riz menyedari ada viewer memberikan hadiah swan besar kepada mereka berdua. Mendengar isterinya menyebut “I tak kisah pasal tu”, pendakwah selebriti berkenaan sempat menegur agar Lofa mengucapkan terima kasih di atas sebagai tanda menghargai.

Hanya sebab itu, Lofa kemudiannya menerima kec4man selain dianggap angkuh.

“Uhhh thank you for the hat…Berapa you topup dalam TikT0k ni”

Walau bagaimanapun, sebenarnya artis ini sangat menghargai gift yang diberikan oleh netizen. Hal itu dibuktikan melalui rakaman lebih panjang yang dikongsikan semula oleh akaun Instagram peminatnya.

 

Dalam beberapa bahagian lain di sesi live yang sama, Neelofa benar-benar teruja apabila menerima hadiah berkenaan dan tidak berhenti mengucapkan terima kasih.

Yang tak tengok full bolehlah cakap macam-macam…Pastu d0k banding dengan Fazura, masalah betul.

Menerusi ruangan k0men, sebilangan peminatnya kec3wa kerana penularan video `sekerat-sekeraf seperti itu telah membuatkan Neelofa nampak bur0k.

Walhal hakikatnya, bahagian tentang gift swan cumalah sedikit sahaja jika hendak dibandingkan dengan keterujaan Lofa sepanjang live berlangsung.

“please rep0st dekat fb dengan Tktok. semak aku baca k0men kt sana banyak negatif. Ada yg tk tengok video terus main k0men. Ke diorang tak pandai speaking lofa cakap “thank you” tu trima kasih”
“Dim fb byk org k3cam”

“Haaaa yang tak tengok live full boleh la kata mcm2. Org tu siap excited dpt gift@ sebab yg “satu” video tu jk org pandang mcm salah besar smpai cakap riak lah apa lah…. kenapa lah kalau lofa je ada je org nak buat content yg nak nampak neelofa ni bermasalah. masalah hati sangattt.. cian”

“Kita bIh memilih d0sa atau pahala. Tp ramai g memilih d0sa”
“Tu laaa.buka jer tt, terus naik fyp video g di cut. Baru rasa glamer hari ni dh masuk st0ry pak ustad”

“Betul tu, sakit hati baca kat Tik T0k, sis memang geram sgt, ada reseller sendiri g burukkan neelofa”
“Tu laaa pastu dok banding dan Fazura lah adoi
masalah betul”

“Update di TikT0k please…”
“Bak kata Fadilah Kamsah … MentaI problem”
“betul. tdi lalu dkt tiktok dh apa2, nk buat org salah phm”

“MAnusia mem tu la. yang negatif jela cepat nampak. berapa ramai yang mengecam. buat p0sting ajak mengec4m lofa ramai ramai. Pakat buat d0sa berjemaah”

“Tula.. Yg buruk2 jugak diorang post.. Pastu apa nama si diana tu xhbis2 banding dg fazura.. Macam bod0”

Sumber : pnews.space

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*