Terima k0men ‘stranger’, Leona ditud0h jalin hubungan suIit bersama suami orang?

Baru-baru ini, anak pelakon veteran, Azhar Sulaiman iaitu Kasih Iris Leona memaklumkan dia telah ditud0h menjalinkan hubungan suIit bersama suami orang oleh seorang wanita yang dikenali sebagai Nor Azira Othman di ruangan k0men Instagram bapanya.

Menerusi tangk4p layar yang dimuat naik oleh Leona di laman Twitternya, wanita terbabit mengatakan Leona telah bercuti bersama suaminya ketika dia sedang menjaga anak-anaknya di rumah.

Bahkan, dia turut meminta supaya Leona memulangkan kembali wang yang telah dibelanjakan bersama suaminya termasuklah bil h0tel, makanan, tiket penerbangan dan bil lain yang berkaitan sepanjang bercuti bersama suaminya itu.

Bahkan, dia turut meminta supaya Leona memulangkan kembali wang yang telah dibelanjakan bersama suaminya termasuklah bil hotel, makanan, tiket penerbangan dan bil lain yang berkaitan sepanjang bercuti bersama suaminya itu.

Dkwanya lagi, Leona telah menghabiskan wang suaminya RM3,000 pada setiap bulan dan menud0h anak perempuan pelakon itu sebagai seorang ‘sc4mmer’ dalam rumah tangganya sejak 2014.

Bukan itu sahaja, Azira turut menuntut agar Azhar memulangkan kembali kesemua wang suami yang telah dibelanjakan oleh Leona sebelum dia membuat lap0ran p0lis.

Dakwanya lagi, Leona telah menghabiskan wang suaminya RM3,000 pada setiap bulan dan menud0h anak perempuan pelakon itu sebagai seorang ‘sc4mmer’ dalam rumah tangganya sejak 2014.

Bukan itu sahaja, Azira turut menuntut agar Azhar memulangkan kembali kesemua wang suami yang telah dibelanjakan oleh Leona sebelum dia membuat lap0ran p0lis.

Kata Azira, suaminya telah retweets salah satu ciapan yang dilakukan oleh Leona iaitu ‘senyap la muka macam jamban’. Bagaimanapun, sejauh mana kesahihan mengenai berita hubungan sulit itu masih tidak dapat dipastikan lagi.

Tindakan Azhar Sulaiman.

Tak mahu nama baik anaknya terus tercemar, Azhar bertindak menghantar mesej secara ‘Whatsapp’ kepada Azira bagi membincangkan hal berkenaan dengan mengemukakan bukti dkwaan yang telah dilemparkan kepada anaknya.

Jawapan Wanita did4kwa isteri kepada lelaki tersebut..

“Saya dulu lagi ter0k…”- Azhar Sulaiman syukur ada anak seperti Kasih Iris Leona

Pelakon Azhar Sulaiman meluahkan kesyukuran dikurniakan anak gadis seperti Kasih Iris Leona meskipun dia suka berpakaian s3ksi.

Menerusi hantaran yang dikongsikan di Instagram, Azhar yang membahasakan dirinya sebagai Mami mengatakan dia sudah melarang anaknya berpakaian s3ksi tapi tetap tidak dipedulikan.

Pelakon berusia 51 tahun berkata, setiap keluarga pastinya akan berdepan dengan pelbagai masalah anak-anak mereka dan dia juga tidak terlepas daripada menerima dugaan hidup.

Dalam pada itu, Azhar bersyukur kerana anaknya hanya ‘s3ksi’ sahaja dan tidak menyusahkannya dengan perkara lain yang memeningkan.

Azhar berkata, zaman mudanya mungkin lagi ter0k jika hendak dibandingkan dengan anak gadisnya berusia 20 tahun itu selain mengatakan perilaku Leona seolah-olah menggambarkan apa yang dilakukannya semasa bujang dulu.

“Pada saya biarlah begini dari begitu. Kalau renung kembali zaman muda saya, mungkin lagi ter0k.

“Saya reda dan saya harap saya boleh jaga keluarga saya dengan baik,” katanya.

Terdahulu, penampilan Leona seakan-akan berkemban dengan warna rambut barunya menjadi perhatian sehingga menerima krit!kan.

Sumber: Twitter @kasihirisleona, Instagram @azharbsulaiman, OMM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*