“Saya nampak anak awak keluar dan makan di banyak rest0ran”

Anak perempuan Azhar Sulaiman yang p0pular di apl!kasi TikT0k sering kali menjadi tumpuan warganet terutamanya kerana pemakaiannya yang dikatakan menjol0k mata.

Kasih Iris Leona atau mesra dipanggil Leona oleh pengikutnya selalunya tidak menunjukkan dia terkesan atau tersingg0ng dengan k0men-k0men netizen tentang penampilannya.

Namun, kali ini satu k0men daripada netizen mengejvtkannya sehingga dia sendiri berkongsi di Twitter dan telah meraih perhatian ramai.

Menerusi hantaran itu, Leona menunjukkan screensh0t k0men daripada seorang lndividu bernama Nor Azira Othman yang menud0h dia mempunyai hubungan sulit dengan suaminya.

Kata wanita itu, dia sudah banyak kali meninggalkan k0men di Instagram Leona tentang perangai ‘jal4ng’ dan hubungan sulit mereka berdua.

Wanita berkenaan itu juga menud0h Leona dan turut memberikan nombor telefonnya untuk Azhar Sulaiman hubungi.

Saya nampak anak awak keluar dan makan di banyak rest0ran sementara saya dan anak-anak hanya makan di rumah. Entah-entah anak awak sudah tiada d4ra lagi.”

Bagaimanapun, selepas dihubungi oleh Azhar Sulaiman, wanita itu tidak dapat memberikan bvkti yang kukuh dan didkwa hanya salah faham dengan entri Leona di Twitter sebelum ini.

Hantaran tersebut mendapat perhatian ramai netizen di mana rata-ratanya mengec4m wanita tersebut kerana dipercayai cembvru ‘tak tentu pasaI’.

Malah ada yang ‘stalk’ pr0fil wanita itu di Instagram dan juga Twitter serta ada netizen berpendapat mungkin suaminya sendiri yang buat haI dengan wanita-wanita lain sehingga nama Leona turut terpalit.

Sumber beautifulnara

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*