“Kongsi KatiI, Hanya Di Pis4hkan Dgn Bantal” – Wanita Bertudung Undang Kec4man Kongsi Tip Percutian Bajet Bersama kekasih

PERCUTIAN adalah momen paling indah buat ‘kaki travel’ dan pasti lebih menyeronokkan apabila berpeluang bercuti bersama rakan-rakan yang ‘sekepala’ kerana pelbagai aktiviti dapat dilakukan bersama.

Bagaimanapun, ada yang lebih suka untuk bercuti bersama pasangan masing-masing.
Seperti yang dikongsikan seorang wanita di laman Faceb00k baru-baru ini, dia menceritakan pengalaman bercuti bersama teman lelakinya di Thailand.

Malah dia turut memberi tip percutian bajet bersama teman lelaki yang mana bilik penginapan hotel dikongsi bersama termasuk katil dan mereka berdua hanya dipis4hkan dengan bantal.

Perkongsiannya itu bagaimanapun mengundang kec4man warganet kerana disifatkan bersekedudukan dengan bukan mahram dan amat tidak manis apabila dia membawa imej wanita berhijab.

Tip jimat yang dikongsikan wanita ini adalah tidak wajar. – Gambar hiasan

Ketika diajukan tentang lsu berz!n4, dia menyangkalnya dengan mengatakan perlu berpegang kepada niat.

Disebabkan tular, tip bajet ‘muslimah’ tersebut turut dibincangkan di platform Twitter.

Berdasarkan ciapan lndividu dikenali sebagai Mimi, wanita terbabit ada menyatakan bahawa dia memakai tudung dan berselimut ketika tidur.

“Terbaca posting Facebook Muslimah bertudung yang pergi bercuti ke Thailand dengan BF (teman lelaki).

“Kongsi bilik hotel sama, katil sama tapi letak bantal tengah-tengah manakala dia tidur bertudung dan berselimut,” ciapnya sambil menambah p0sting tersebut bagaimanapun telah dipadam di media sosial.

Menurut Mimi, apabila tiba giliran untuk mandi, salah seorang daripada mereka perlu turun ke bawah dan duduk di lobi sementara waktu.

“Bila tiba giliran salah seorang nak mandi, yang seorang lagi turun bawah lepak lobi sampai seorang lagi selesai. Sembahyang asing-asing.

Wanita terbabit mengakui berkongsi katil yang dipisahkan dengan bantal. – Gambar hiasan

“Dia kata bukan saja ‘jimat duit’, tapi ‘rasa selamat’ bila bercuti dengan BF. Orang tanya tak tak0t terz!na ke, dia jawab ‘jaga niat’,” tambahnya.

Ekoran perincian yang dibuat itu, pengguna Twitter yang lain tampil memberikan pandangan masing-masing selain membuat andaian bahawa teman lelakinya itu adalah ‘g4y’.

Zaman sekarang aku biasa dengar remaja ikut BF, kawan lelaki atau stranger ke Genting, Cameron Highland, Tioman, Sipadan, Krabi (Thailand) dan Singapura.

Ada juga yang menggelar wanita berkenaan sebagai penunggang agama kerana berkongsikan kaedah yang jelas haram di sisi Islam.

“Mengaku muslimah tapi menunggang macam ni? Pelac0r pun mengaku mereka pelac0r, tapi tak sampai nak justify tidur kongsi katil bantal tengah, tidur bertudung bagai. Adik beradik sampai certain umur pun kena pisah tempat tidur… ni pula dua ajnabi.

“Kalau dah berdua-duaan, kau ingat jantan boleh tahan?

“Zaman sekarang aku biasa dengar remaja ikut BF, kawan lelaki atau stranger ke Genting, Cameron Highland, Tioman, Sipadan, Krabi (Thailand) dan Singapura. Seronok pergi bercuti dan maksiat sambil dapat cash dan hadiah… makin best walaupun diri diteb0k tupai.

“Bila kita nak ‘mengislamik’ benda yang haram, kita akan auto nampak bang4ng. Ibarat dah kantoi tapi nak reka cerita bagi nampak tak bersalah. Besar mana bantal dia letak kat tengah tu? Berapa biji? Ke tahan bahagian muka, badan kaki semua melekat sama-sama?

Antara reaksi netizen.

“Kenapa nak normalise? Janganlah liberalkan apa yang Islam dah aturkan. Kalau nak kata jaga niat, daripada awal nak pergi bersama tu dah dikira salah niat,” ujar beberapa netizen.
Dalam pada itu, sesetengah pelayar Twitter juga beranggapan bahawa wanita berhijab itu secara tidak langsung menggalakkan perempuan lain untuk melakukan perkara yang sama.

“Haram tetap haram, jaga ikhtilat pun lelaki tu bernafsu… acah-acah suci. Konon tip jimat menggalakkan couple pergi bercuti ke apa?
“Apa tujuan bagitau. Nak bagi contoh ‘tiru macam aku’. Ingat ayat ‘jangan hampiri zina’ siapa tiru muslimah ini sah dapat ‘d0sa jariah’ juga pada pencadang,” kata segelintir warganet.

Sumber :mstar via kecohape

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*