2 Hari Duduk L0KAP Tak Semestinya BERS4L4H – Isteri Da’i Farhan

Saya bukan sesiapa tetapi Allah letakkan dengan cara ini. Saya terima dengan redha dan ikhlas. Apa-apa saya berserah kepada nasib saya. Terima kasih kepada semua yang mendoakan saya, saya tahu tak semua rakyat Malaysia yang makan dedak,” demikian k0ngsi isteri kepada juara program Da’i musim kedua iaitu Dr. Erin mengenai pengalamannya selama dua hari mer!ngkuk dalam lokap p0lis.

Dia yang ditah@n atas d@kwaan men!pu seorang pelanggan berhubung urusan sijil halal bagaimanapun mengaku tidak bersal@h dan moh0n dibicarakan semula dengan diikat jamin RM4,000.

Tambahnya, meskipun terp@ksa bermalam selama dua malam di dalam lokap, dia tidak pernah berasa malu dan sebaliknya menganggap itu sebagai satu uj!an terhadap dirinya. Dia turut berk0ngsi pengalaman hanya menikmati makanan seperti ikan dan nasi kosong seterusnya menerima uj!an tersebut dengan hati terbuka.

Selain itu, dia juga mengucapkan berterima kasih kepada pegawai p0lis yang menjaganya dengan baik sepanjang berada di dalam lokap. – Sumber dipetik dari Myartis, Drholisw

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*