Gambar ‘Kehidupan’ Ronaldinh0 Dalam Pen.jara Di Paraguay Mula Terse.bar

Baru-baru ini kita dikej0tkan dengan penang.kapan bekas bintang bola sepak dunia Ronaldinh0 di Paraguay.

Beliau ditang.kap pihak berkua.sa tempatan selepas disyaki menggunakan pasp0rt pal.su untuk memasuki negara itu bersama-sama dengan abang kandung dan pengurusnya.

Kini selepas hampir seminggu ditang.kap, peluang Ronaldinh0 untuk kembali ke negara asalnya dilihat semakin tipis.

Ini selepas mahka.mah memut0skan untuk men0lak rayuan beliau untuk dilepaskan dan menjalani taha.nan rumah di Brazil.

Menurut ha.kim yang mengetuai perb!caraan kes itu, Ronaldinh0 berkemungkinan terpa.ksa dita.han di pen.jara untuk temp0h enam bulan seterusnya atau sekurang-kurangnya sehingga perb!caraan selesai.

Walaupun baru beberapa hari dita.han, namun dek kerana p0pularitinya, gambar-gambar bekas pemain yang pernah menyertai kelab seperti Barcel0na, AC Milan dan PSG itu di pen.jara sudah mula berteb.aran di internet.

Walaupun dilihat masih tersenyum, namun keadaan pen.jara tersebut dilihat sangat menyed!hkan dan pasti akan membuatkan sesiapa sahaja yang melihatnya terkej0t.

Kecuali jika anda adalah penggemar siri televisyen Pris0n Break, mungkin anda sudah tahu dan kenal dengan keadaan pen.jara di sana.

Berikut adalah perk0ngsian oleh warganet yang menggambarkan keadaan sebenar pen.jara yang kini menjadi rumah kedua Ronaldinh0.

Bagaimanapun, keadaan pen.jara yang menyed!hkan itu tidak mengha.lang Ronaldinho0 yang cukup terkenal dengan pera.ngai ‘na.kal’nya sebelum ini untuk menjalani kehidupan seperti biasa.

Perk0ngsian gambar yang tu.lar di media sosial ini menunjukkan Ronaldinh0 sedang ‘menikmati’ penginapannya dengan melayan peminatnya serta memberikan aut0graf buat mereka.

Dalam perkembangan sama, pen.jara yang kini dihuni bekas pemain itu juga dijangka akan melangsungkan pertandingan futsal pada minggu hadapan seperti dilap0rkan Sp0rtBible.

Bagaimanapun, p0rtal tempatan Extra menjelaskan pertandingan itu memang sudah dirancang sejak sebelum ketibaan bekas bintang Brazil di pen.jara itu lagi.

Malah mereka juga tidak menjangkakan Ronaldinh0 akan turut serta dalam kejohanan tersebut.Kejohanan itu bakal disertai lebih 100 ban.duan dan paling menarik, pihak wa.rden tidak dibenarkan untuk turut serta. – Sumber dipetik dari Thev0cket, Twitter

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*