Tiz Zaqyah Enggan K0men Dkwaan Bergad0h Di Kelab Malam

Baru-baru ini kec0h apabila ada dak.waan mengatakan pelakon Tiz Zaqyah bergad0h di kelab malam. Tidak pasti adakah benar dak.waan tersebut, tu.lar satu video di laman Twitter dimana seorang ind!vidu mendak.wa pelakon itu membuat kec0h serta memuk0l seorang gadis yang bekerja di pusat hiburan berkenaan.

Laman Twitter dengan nama Tiz Zaqyah kec0h selepas warganet memberikan pandangan berbeza berhubung seorang pelakon wanita terlibat dalam satu ins!den pergad0han di sebuah pusat hiburan pada malam Khamis.

Menerusi satu rakaman video yang terse.bar itu, terdapat satu kumpulan pihak membuat tud0han dengan mendak.wa Tiz telah mencet0skan pr0v0kasi yang mengundang pergad0han. Melihat pada video terse.bar itu, pihak berkenaan mendak.wa pelakon drama ‘Sara Sajeeda’ tersebut berada di sebuah pusat hiburan bersama seorang lagi rakannya yang juga seorang aktres tidak dikenali.

Bagaimanapun Tiz atau nama sebenarnya Siti Zaqyah Abdul Razak, 32, ketika dihubungi mStar enggan memberi sebarang k0men berkenaan perkara itu: “Minta maaf, tiada k0men,” kata Tiz dalam satu kiriman mesej kepada mStar pada Jumaat.

“Saya tak pasti macam mana pergad0han itu bermula. Tapi tak ada la sampai mereka bertumb0k atau puk0l satu sama lain,”

Sehingga kini, rata-rata warganet di laman Twitter lebih menyok0ng tin.dakan Tiz biarpun mereka tidak mengetahui kisah sebenar. Dalam pada itu, menurut sumber yang turut berada di tempat kejadian, tiada sebarang ak.si puk0l-memuk0l antara mereka sebaliknya hanya perang mulut dipercayai antara pelakon itu dengan ind!vidu berkenaan – Sumber & foto dipetik dari Myartis, mStar, Rotikaya, Beautifulnara & Tq Zaqyah

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*