“Saya Tak Bantai Datuk Rizalman Sebab Dia Tak Buat Review…” – Sakinah Krit!k Zarina

Berhubung mengkr!tik Zarina Anjoulie, pelakon Sharifah Sakinah mendak.wa dia bertindak demikian kerana tidak bersetuju dengan tindakan rakan industrinya itu yang dikatakan menyalahgunakan platf0rm media sosial untuk membuat review pr0duk-pr0duk yang tidak mendapat kelulusan.

Menurut Sakinah, dia juga tidak pernah menyebelahi mana-mana pihak dalam kontr0versi yang tercet0s antara beberapa selebriti dengan Zarina atau lebih dikenali sebagai Anju itu: “Berkaitan dengan live saya semalam, saya masih dengan pendirian saya untuk elakkan berba.lah masa C0vid-19 ini. Jadi, saya tidak mempertahankan sesiapa dalam kes Anju vs selebriti.

“Hanya kerana saya bukan dipihak Anju, itu tak bermaksud saya menen.tangnya. Saya hanya berulang kali mengingatkan diri saya dan sesiapa yang membuat review pr0duk, tol0ng pastikan ia sah dan sela.mat untuk orang walaupun ia untuk charity (kebajikan),” katanya menerusi satu entri yang dimuatnaik di Instagram malam tadi.

Terdahulu, Sakinah menerusi Instagram Live difahamkan mengkr!tik tindakan Anju yang didak.wa cuba mendapatkan perhatian warganet dengan memalukan rakan artis sebagai ‘c0ntent’ bagi melar!skan bisnes review pr0duk yang dilakukannya selama ini.

Dalam pada itu, Sakinah turut menafikan dak.waan Anju yang menyifatkan rakan artis hanya berani menen.tang dirinya sahaja biarpun terdapat individu lain dalam industri yang mengkr!tik gol0ngan artis: “Saya tak bantai Datuk Rizalman sebab dia tak buat review dan Datuk Rizalman mana taja artis. Semalam nak nombor Anju nak telefon, tak balas!!,” jelasnya.

Beberapa hari ini, beberapa rakan artis dikatakan mengkr!tik tindakan Anju yang didak.wa menjadi batu api dalam perde.batan antara warganet dan beberapa artis yang mempersoalkan bantuan kerajaan. – Sumber & foto dipetik dari Myartis, Astr0 Gempak & Instagram Sharifah Sakinah

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*