Gara-Gara Remp0h Viva Hingga Remuk, Pemilik Lamborghini Belikan Myvi Sebagai Ganti

Umum tahu kini Malaysia berada dalam tempo0h Perintah Kawalan Pergerakan (PKP). Dalam erti kata lain, orang ramai dinasihatkan untuk stay at home sekaligus membuatkan bilangan kenderaan di atas jalan raya menjadi rendah.

Di sebalik jumlah bilangan kereta yang rendah, siapa sangka kemala.ngan masih mampu berlaku dimana pada kali ini menyaksikan sebuah Lamborghini Huracan telah melan.ggar sebuah Perodua Viva. Pelan.ggaran yang berlaku nyata memberi kesan yang ser!us buat Perodua Viva namun tidak bagi Lamborghini Huracan ini.

Best news of the day, the Lamborghini owner just bought a Myvi to replace the Aunty's Viva. They're both okay and doing…

Dikirim oleh Azman Nor pada Kamis, 09 April 2020

 

Walaubagaimanapun di sebalik ins!den yang berlaku, orang ramai nyata lebih berminat dengan tindakan yang dilakukan oleh pemilik Lamborghini ini.

Berbekalkan sifat tanggungjawab yang tinggi serta mengetahui kesukaran untuk membaiki kereta pada waktu PKP sedang berlangsung, pemilik Lamborghini ini telah menggantikan pemilik Perodua Viva yang merupakan seorang ibu tunggal kepada tiga anak dengan sebuah Perodua Myvi.

Tindakan yang dibuat berjaya membuatkan para warganet teruja mengetahui situasi seperti ini jarang-jarang berlaku.

– Sumber dipetik dari Thev0cket

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*