“RIP Barang 11.11″ Lori Kurier Terb4kar, Semua Parcel Hngus Dijil4t Ap1

Haritu masa korang shopping promosi 11.11 tu ada tak barang korang yang tak sampai lagi? Kalau ada, mungkin barang korang dah hngus terbkar…

Semalam, satu lori kurier telah terbkar hingga menyebabkan keseluruhan kargo dan barang-barang dekat dalam lori tersebut hngus dijil4t api.

Seorang wanita, Kitty Goh yang menyaksikan kejadian tersebut yang berlaku lebih kurang jam 2.45pm semalam mengatakan yang lori kurier tersebut tiba-tiba terbkar berhampiran bangunan Parti Gerakan Rakyat Malaysia (PGRM) di Cheras.

Kitty juga turut kongsikan beberapa gambar insidn tersebut di Facebook yang menunjukkan badan lori ini terbakr dan barang-barang dekat dalam lori itu juga nampak seperti tak ada yang selamat.

Manakala pekerja yang membawa lori tersebut dapat dilihat membuat panggilan sementara pihak bomba membantu memadamkan api.

Kata Kitty lagi, insidn ini berlaku di bahagian memunggah barang sebelah apartment, jadi tak ramai orang yang perasan kejadian ini. Bagaimanapun, punca kebakran tersebut masih belum diketahui.

Harap-harap barang admin beli haritu selamat…

Sumber:Lobak Merah