Lima bulan menyep1, Sugu Pavithra buat ‘comeback’ dengan resepi masakan baru

Selepas lima bulan seny4p dari media sosial, YouTuber masakan terkenal, Sugu Pavitra kembali mvncul dengan video-video resepi masakannya yang d1tunggu oleh warganet.

Pernah tul4r pada Perint4h Kawal4n Pergerakk4n (PKP) 1.0, nama pasangan suami isteri ini terus disebut oleh ramai orang termasuklah Perdana Menteri Malaysia, Tan Sri Muhyiddin Yassin dalam beberapa teks perutusan rasminya.

Walau bagaimanapun, pasangan YouTuber ini mulai ‘seny4p’ selepas terk4it dengan beberapa isv kontr0versi sehingga mengambil keputusan untuk tidak terlalu men0njol di media sosial dan mahu menjalani kehidupan seperti biasa.

Namun, selepas lima bulan menyepik4n diri, mereka telah h4dir kembali dengan beberapa video resepi masakan yang di muat naik ke salur4n YouTube mereka.

Kemuncul4n semula mereka telah dis4mbut dengan baik oleh warganet kerana masing-masing tidak sabar menanti resepi-resepi menarik daripada Sugu Pavitra.

Mereka telah meninggalk4n komen dengan mengucapk4n selamat kembali dan terus memberikan kata-kata p0sitif untuk pasangan YouTuber itu.

Sekitar Julai 2020, p0pulariti pasangan ini digug4t apabila Sugu didakw4 pihak berku4sa atas tuduh4n meng4sari isterinya Pavithra.

Namun, tidak lama setelah itu, wanita tersebut t4mpil kepada media dan memaklumkan sudah memaafkan suaminya serta mahu hidup seperti biasa tanpa tempi4s p0pulariti kil4t yang dikec4pi oleh mereka.

Sumber: Sugu Pavithra